Isolda heeft het echt helemaal gehad! (updatehoef)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 10:33

Dat is zeker goed nieuws! Hartstikke fijn joh!

Alleen wel jammer dat ze er zoveel last van heeft...Maar dat wordt straks heus beter. Dan rent ze weer met de oortjes naar voren in de wei!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 13:49

Sja... die uitgesproken mening Boos!
Die heb ik gisteravond wel weer mogen horen, die mening is echt nog erger dan erg!
Bokkers die vrijdag op Ameland waren hebben gezien hoe ze reageerde op de bus veerust. Dachten jullie dat dat erg was?? Nou kom dan nog eens feestelijk langs om te zien hoe Jantina teerspry op Isolda haar been spuit Verdrietig
Draaaama's! Wat een paard. De eigenaar van de stal vroeg al eens waarom ik haar eigelijk nog had Verward
Dat stond ik mijzelf ook even af te vragen.... Serieus heb ik me dat afgevraagd en schrok zo van me zelf dat ik een flinke huilbui in de auto heb gehad.
Verkopen NOOIT, al slaat ze me door de midden. En dat deed ze dus bijna. NIet gericht op mij, maar wel op die spuitbus. En daar zat ik aan vast....
Denk je toch na 12 jaar lang wel een band met je paardje te hebben. Volgens mij krijg ik alleen een band en Isolletje niet. Zat er gisteren helemaal doorheen :/

Gelukkig deed ze vanochten een stuk braver. Marco hield haar vast met een zak brood voor haar neus en ikke snel sprayen. Denk je? Geen voetje van de grond. Ze heeft even met wat spieren getrokken, maar verder stond ze stil Verward

Wat heb ik voor een paard.... Na die lange 12 jaar vol gevechten en verassingen, verrast ze me nog steeds...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:13

nou inderdaad, die veerust was ze ook al niet bepaald blij mee:D
ze is het zelf natuurlijk ook helemaal zat ja

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:18

Ik denk dat Isolda wel degelijk heel erg gek op jou is hoor. Pliva is ook zo'n moeilijke, compleet onvoorspelbaar. De ene keer zo mak als een schaap de andere keer echt gevaarlijk, ziet dan niet meer wat ze doet.
Mijn zus kwam eergister van vakantie terug. Pliva negeerde haar een beetje, boos dat ze zo lang weg is geweest, zo gaat dat altijd. En gister stond ze alweer luidkeels te hinniken en om mijn zus heen te draaien en te doen, blij dat ze er weer was. Ja, daar doe je het dan voor.
Die momenten heb jij ook wel. Als je weer eens in een dip zit, lees dit dan weer eens [VvdD] Wil iemand mij een schop onder mijn kont geven? Knipoog

Dees

Berichten: 18922
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:19

Hihihihi geweldig! Karakter!

En je ziet maar weer, die is met wat voer toch ook wel wat te paaien....
Hopelik duurt dat dan nog wel 3 dagen lang, anders zit je morgen weer....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 14:22

Tjee. lekker zeg! En 3 daagjes valt nog best mee.