Wedstrijd! We gaan ervoor

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 12:42

Nadat de vorige wedstrijd een enorme blunder was geworden, gaan we het hopelijk vandaag beter doen. Flink geoefend, alleen ging hij gisteren met het oefenen van de de proef steigeren ( heeft ie 1 x pas gedaan in de tijd dat ik hem heb).Schrok best wel, hopen dus dat hij vandaag niet zo mongool gaat doen. Ik hoef pas om 15.18 dus mocht je een handje vrij hebben om die tijd , pleaassee duim even voor mij Knipoog Knipoog Party!! Party!!

Dankjeee liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 12:47

heeeeel veel succes, t gaat vast goedkomen want ik duim voor je hoor!!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 18:34

eneneneneneenenenenenenenenenenen hoe ging het???????

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 19:00

Het ging echt hardstikke goed!!!! Met inrijden was hij heeel erg braaf en deed alles wat ik vroeg.Op een geven moment kreeg ik te horen dat alles een uur was uitgelopen, na een tijdje werd bram behoorlijk drammerig.Gelukkig waren we dan eindelijk aan de beurt. Ik was opeens behoorlijk zenuwachtig "wat als..." je kent het denk ik wel. Middellijn op ging fout, beeetje te grote wending. Maar dat was mijn fout. toen later van hand veranderen bij de M ( m x k ) zag hij plotseling wat engs tussen de K en de E . Hij remde plotseling en draaide om zijn as en spurte weg.Ik lag er bijna af en kon hem nog net omdraaien en terug rijden.hij deed het weer maar ik was erop voorbereid. toen ging het super, netjes aangaloperen en hals strekken op de volte. De laatste keer van hand veranderen moest ik middendraf, ging iets TE goed. Had ik een 8 voor Ik ben dik tevreden vijfde geworden met 213 punten ( FNRS diploma wedstrijd) en geslaagd dus ik mag door naar het volgende niveau.

Liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 22:55

goed joh! en wanneer officieel?
dan ga je gewoon in de b toch?
leuk man als het nu al zo goed gaat dan vlieg je toch ook de B en L door? je hebt wel pech want je zit straks weer met L1 en L2 Boos!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 23:18

Ja, ik kom er dan waarschijnlijk net niet doorheen voordat de L1 en L2 ingevoerd worden,maarja, dan maar iets langer in de L.Ik heb waarschijnlijk ook een trailer en mijn vader heeft beloofd t gaan oefenen ( eerst met trailer zonder paard en dan kleine stukjes met paard erin). Dan kan mijn droom eindelijk waar worden, offcieel starten.Misschien zien we elkaar ooit wel eens p een wedstrijd Lachen . Ik moet dan gewoon wel in de B starten,maar hopelijk ben ik daar snel uit...

liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, b000tje, carina, ComscoreBot, Elegance_, Mo_Noah, sterregoud, Telpeva, Vagabondo en 159 bezoekers