ff zomaar vraagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 19:34

Marjolein schreef:
ik koop een Shire, Gitzwart met brede bles en supergrote witte sokken. en heel groot.

hmm is t toch bijna uitgekomen werk nu genoeg met shires (nouja is niet hebben he)
als ik nu nog een keer de keuze moet maken zou ik mcjack erbij kopen. beestje heeft toch echt mn hart gestolen en meegenomen Lovers
alhoewel ailin toch wel en goede eerste plek heeft.

BenHur
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Haarlem

als tijd en geld geen rol speelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 06:14

...zou ik alle paarden kopen die het niet zo best hebben en ze een mooie stal en weide geven om lekker paard te zijn.
Bijv. een pony bij ons op stal, ze wordt al bereden terwijl ze daar veels te jong voor is, staat in een hele kleine stal en wordt zeer beroerd behandeld!
Je bent mooi en helemaal leuk om voor de kar te zetten, en als je eens goed behandeld werd zou je een stuk liever worden.
Maroussia, ik hoop dat er een fijne koper voor je komt!
Je verdient het om meer te zijn dan een Barbie-paard!
Beau, je bent een droom, en ook jij zou een baas moeten hebben die je begrijpt en voor vol aanziet!
Ben blij m'n eigen beestjes te hebben, en ze kunnen geven wat ik denk dat ze nodig hebben, maar blijf me storen aan mensen die een paard hebben 'voor de heb', die zich niet kunnen verplaatsen in wat hij of zij nodig heeft om te kunnen functioneren als volwaardig individu!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:13

Een super mooi New Forest hengst van 1.48, heel chique. moet een schimmel zijn die Z is.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:23

ehm..ik zou een hele lieve e-pony kopen niet een hele smalle.. en hij moet een beetje dressuur kunnen en een beetje springen, de kleur maakt niet uit. Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:45

Ten eerste een 3 jarige, goed gespierde reining gefokte quarter hengst, en uiteraard de kleur dun Lachen Daarnaast een leuke dun merrie van een jaar of 5, ook reining gefokt...kan ik samen met ze gaan fokken. Uiteraard ook een Quarter Horse Lachen
En ik zou Litah en Landor van de manege kopen, dat zijn mijn favo paardjes Lachen Landor rijdt dressuur en western, western nog maar kort, maar hij is gewon hartstikke tof, en Litah is een volbloed arabiertje van 8 jaar, ook western, heeft barrelraces gelopen, maar blinkt uit in de pleasure en trail.
En ik wil twee shetjes om voor de kar te zetten, maakt niet uit wat voor geslacht of kleur, als ze maar klein zijn, en echte wolliebollies zijn Haha!

En die zet ik op een stuk land achter een leuk huisje ergens aan de rand van de veluwe, daarnaast een binnebank van 20 x 60 meter, een buitenbak, paddock en héél veel weidegang, en natuurlijk mooie ruime stallen voor 's nachts en bij erg slecht weer.

Die droom komt vast wel een keer uit Knipoog Frusty Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 21:01

Tja, een ideaal paardje... Dan moet ik er eerst de ruimte voor hebben, want twee paarden in pension kost veel tijd en stress... Dussss...
Een mooi huis met flink wat hooggelegen weiland met mooie buitenbak, binnenbak, stallen met uitloop naar paddock zodat ze ook 's winters dag en nacht een frisse neus kunnen halen (Andrew is allergisch) en dan dus nog een makkelijk te rijden (en uit te zitten) lief, knuffelig en elegant dressuurpaardje erbij waarmee ik dan eindelijk wedstrijden kan rijden en samen met de verzorgster van Andrew (die natuurlijk tot zijn dood bij mij blijft) heerlijk kan buitenrijden in het achter ons huis gelegen natuurgebied met ruiterpaden. Voor de gezelligheid misschien nog wat pensiongasten en wat kinderen die helpen...
Heerlijk.... Mijn vriend en ik hebben ons al voorgenomen dat we alleen nog verhuizen naar een huis met garage, waar we Andrew (en dat andere paardje Schijnheilig ) bij huis kunnen houden Haha! Kan nog wel wat jaartjes duren ben ik bang. Veel werken en sparen dus Knipoog

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 21:20

Voor mij is er nu één echte pony mijn eigen welshcob Rhiannon Taran. Maar als geld geen rol speelt koop ik er een mooi welshcobveulen bij. Het liefste en gitzwarte of een valk.

Lolalover
Berichten: 36
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Schiedam

arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 21:52

Ik zou niet op uiterlijk afgaan maar op innerlijk!! ik zou een lieve, betrouwbare, pittige pony willen die niet alles toe laat maar wel soms een beetje protesteert! en dan pas op het uiterlijk: zwarte arabier met 4 witte voetjes en kol of bles. en ik zou graag een hengstje willen (lijkem me wle leuk alleen heel wild en druk enz. maar dat geeft niet hoor)

Greeeeeetzzz Lolalover *LOL*

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:09

hmmmm ik wil:
* Pitalo van de Bonte Parels... (tinkerhengst...)
* of een heeeeeeeeeele grote shire, een bruine met 4 witte sokken en bles natuurlijk... (maar dan wel een laddertje erbij)
* en een Tinkerveulentje.... een hengstje (ja heb het niet zo op merries)
* en doe dan ook nog maar zo'n die-hard boscrosser die nergens bang voor is en alles springt...
* en een tuiger! vos met 4 HOGE witbenen en een BREEEEEEDE bles
* hmmm en dan nog een welsh a tje.... schimmeltje ofzo...

zoooooo dat was mijn boodschappenlijstje!

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:22

CHEETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cheeta is en blijft voor mij m'n droompony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ze ooit te koop komt te staan dan koop ik haar meteen!!!!!!!!!!!!!!!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 17:30

uhm ik zou de stallen helemaal laten vernieuwen, een hoop friezen en arabiertjes kopen, binnenbakken laten bouwen nog een hoop HA weiland bijkopen en ga zo maar door, maar ja het is toch maar een droom!
ik hou het maar bij waar we nu wonen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 18:17

Het paard wat ik zou kopen heb ik nu, hij is echt helemaal mijn droompaardje..
Mooie kleur bruin, kolletje, loopt lekker, heelrijke knuffelkont en super lief en aanhankelijk Lachen

Nee ik zou geen ander paard erbij willen hebben...

Waldi is the best Lovers

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:47

Josiane gezond zonder buikje!
Een echte Black Beauty!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:54

ik weet het wel. een mooie nrps merrie zwart of zo. met mooie gangen en een arabische uitstraling en ik laat exel nog 1x dekken door royal bravour.

jenson
Berichten: 237
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:55

Een quarter ruin (net geen hengst meer) vosje. (geen witte voetjes). Met lange manen, en dikke staart. Wat een eisen he??

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 20:06

hardnekkig topic Haha! blijft maar opduiken!
Maar goed, wat zou ik kopen.. Mijn ex-paard weer terug en dan wil ik ook de Sjiem meenemen (wil jeroen er wel bij hebben ). Ik koop gelijk wat land en bouw een villa met leuke stalletjes.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 21:07

een valkkleurig klein paard.
liefst een merrie.
die alles kan en doet.
superbraaf is in de omgang, geen stalgebreken enz..
maar dat lukt toch bijna nooit..
ik hou het gewoon bij mn dikke karreknol: fjord Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 00:23

een super dressuurpaard, met het karacter van Tos, zelfde uitstraling...
alleen dan dus in een (nog Knipoog ) chiquere bouw, en glansend zwart...
165.... de perfecte gangen...

oftewel... Het nieuwe toppertje! Haha!

Weet niet wat ik er mee zou doen... denk weer verkopen! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 08:46

Een egyptische arabier, liefst vosof schimmel en bij het vosje eenmooi kolletje. Moet lekker kunnen springen, lekker voorwaart, verkeersmak, en hij moet kunnen racen! *LOL*
Dresseur moet hij M of hoger zijn Lachen

Nou sit is dus echt een droompaard!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 19:19

mag hier een slotje op?
Waardeloos oud topic wat elke keer weer naar boven komt

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:25

een hele mooie en goede New Forest hengst, samen met een merrie! Ooit komt er een hengst bij hier, over 4 jaar ofzo! Maar nu nog geen Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:50

Ik zou een grote Fjordenhengst kopen met een onwijze lange voorpluk. Hij moet goed kunnen zijn in de sport. En met hele ruimen gangen!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:20

Afbeeldingoh ik kocht nog steeds Gammon... Lovers Afbeelding

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:49

OUd.... Slotje

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:55

Toch is het bij mij wel verandert. Nu zou ik een dressuurbok willen hebben met veel kwaliteiten endaarbij een hoop les!