waarom kan ik geen zadel vinden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 11:05

overal advertenties gezet, maar geen reactie, waarom heb ik dan ook zo'n klote maat?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 11:28

Hoi stef

Het is denk ik inderdaad moeilijk om een zadel voor een shet te vinden omdat er erg veel mensen op zoek zijn naar een zadel voor een shet......zie ik altijd als ik op die sites kijk van gevraagt!!!
Jij zoekt een westernzadel toch?
Anders moet je eens in het boek kijken van horselover of Divoza daar staan kleine zadels in voor een shet.
Ik ben namelijk ook opzoek naar een zadel voor Humpie een vhz voor als dat kleine meisje straks met hem gaat lessen.....heb nu zo'n kunstof zadeltje.
Weet jij misschien wat voor een maat ik ongeveer moet hebben voor een forse shet?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 11:46

je kan misschien mijn VZH zadel (kadet) overnemen. Zwart zadel, met beugels, beugelriemen, en witte koortsingel, en rood dekje. Fl 250,--

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 11:52

Ga jij helemaal over op westernrijden?

Ik zal het ff met mijn vriend over jou zadel hebben....ik hou het in iedergeval in mijn achterhoofd!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 12:14

nee, ik ben recreant, en rij voornamelijk buitenritten, vandaar dat ik OF een western zadel wil, OF een kunststof (wintec o.i.d.) Valt alleen niet mee, wat voor zadel heb je nu dan op humpie liggen? echt zo'n kinderzadel?Afbeelding
deze dus


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-02-10 11:16 ]</font>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 12:20

jaaa dat is het zadel wat we nu op Humpie hebben liggen!!!!

Western zadel rijd wel heel lekker vooral als je lekkere bosritten gaat rijden!!!

Heb ooit eens op een vakantie zo'n hele lange rit gereden en dat was ook op westernzadels......heerlijk!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 12:22

hmm, jammer, zat te hopen, misschien heeft ze een normaal kunstof zadel, en kunnen we ruilen, maar dit is niks voor mij. Ik weet trouwens nog niet zeker of ik mijn zadel verkoop, tja, het is wel te koop, maar wil eigenlijk eerst een andere hebben (snappie)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 12:27

Wij hebben zo'n zadel maar dan niet die rand vanachteren...loopt wat schuiner op....en je kan van dat zadel de hele hoes eraf halen...anders kan ik wel ff kijken of ik er een foto van heb dan mail ik je die wel ff, maar ik denk niet dat het is wat jij zoekt!!!
Het zadel wat wij hebben is denk ik een slag groter dan het zadel van waar jij een plaatje hebt neer gezet!!!
Ik snap dat je eerst een ander zadel moet hebben het is al zo moeilijk om aan een shetland zadel te komen.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 12:33

Nee, dat zadel is denk ik ook niks voor jou....het is namelijk een wintec kinderzadel (heb ff in het boek gekeken)!!!
Heb jij het boek Horse lover...daar staat het zadel namelijk in op blz 105.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 09:37

stef op markplaats staan verschillende advertentie's over westernzadels voor op shetjes etc.
ik zocht namelijk op shet en toen zat ik niet bij pony's maar bij spullen dus toen kreeg ik die lijst
succes