Vanavond les van een grandprixruiter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 09:49

Gisteren kwamen we in de bak daar was een vrouw les aan het geven. De zus van de eigenaar van de manege. Wauw goed streng en alles goed uitleggen, precies wat ik nodig heb. Als ik nl 'ja maar' kan zeggen is het fout en dat durf ik bij haar niet. Ze was iemand les aan het geven en zei ook dingen precies zoals wij erover dachten. Dus ik was Barbje aan het longeren heeft mijn moeder meteen afgesproken met haar voor vanavond om 17.30. Spannend!!!! Daar hoorde mijn moeder van iemand dat zij op grandprix niveau had gereden. We zijn alleen vergeten te vragen wat het kost. Ik laat jullie wel weten hoe het is. Groetjes Lisette


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 12:00

hoe heet ze? Veeel succes vanavond!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 16:08

Spannend! Laat je even weten hoe het gegaan is? Oeh, daarbij zweet je in straaltjes. Had zelf les van een intermediair-ruiter. Dat was al afzien. Maar wel erg leerzaam en je kunt er zo een tijdje op teren. De dingen die tijdens zo'n les gezegd worden houd je eigenlijk altijd wel in je achterhoofd....

Succes ermee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Mo_Noah, NinaCharlie, sterregoud, Ubermetrics en 159 bezoekers