onverwacht bezoek van chita

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

duikpaardje

onverwacht bezoek van chita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 18:06

gisteren zat ik het topic te lezen van chita en zag dat ze bij mij in de buurt woont, even een pbtje en ja hoor ze kende de stal waar tommy staat.
tommy en ik hadden les samen met "poohbeer" en aangezien ze niets te doen had is ze komen kijken bij de les.
toen we zaten te kletsen blijkt ze dus nog geen 50 meter bij ons vandaan te wonen (we wonen er pas 11 jaar) en hadden elkaar nog nooit gezien.
was erg gezellig en ze zal zeker nog eens langskomen om zelf op dat gele monster te gaan rijden.

Zeg maar nee, dan heb je er 2 : Tommy en Dexter, onze fjordenkanjers !
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 18:25

Jaja mijn eerste boktmeeting gister gehad! Ik had een pbtje gekregen van Marijke dat ze bij mij in de buurt woont.
Ze vertelde me dat ze een fjordje had, dat niet al te ver weg staat! En dat ik altijd kon komen om te meeten. Ze vertelde er gelijk bij dat ze gisteravond les had en dat als ik zin had ik kon komen kijken!
Gelukkig wist ik de stal waar ze staat te vinden en was mijn vader zo lief om me te brengen!
Toen ik aankwam was ze Tommy al uit de wei aan het halen. Echt een leuk fjordje met een heeeeeel lief hoofdje! We hadden het er dus over waar we dan precies woonden, en ja hoor, ik denk dat er 6 huizen tussen staan en 1 weg! Het is echt niet normaal, woon er al 18 jaar en heb haar nog nooit gezien (tenminste niet bewust!) Echt heel erg raar!
Maar ze had dus les op Tommy! Volgens mij ging het best goed, veel stelling geoefend en dat ging goed. Na de les mocht ik er ook nog op Pling ! Heb ook even gedraafd, nou echt een stoel, heel leuk paardje dus en een gezellige avond!
Heb trouwens met nog iemand van bokt gemeet, want degene met wie ze in de les reed heeft zich ook aangemeld, namelijk poohbeer!
Poohbeer heeft trouwens ook een leuk paardje! Hij liep netjes!
Was dus een hele leuke avond en ik hoop zeker op een herhaling!

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 06:31

Tommy is Lovers Wat grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 08:23

hahaha ik heb een jaar in krimpen gewoont Haha! Haha!:D::D

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie