Ik had vorige week al een eerder topic geopend dat Bandero kreupel was.
viewtopic.php?f=1&t=660762&hilit=
Zie hierboven voor het verhaal.
Nu ging het heel goed, gisteren even goed naar laten kijken en hij liep praktisch weer goed. Voor de zekerheid nog even een weekje rustig doen. Hij mocht vandaag ook weer even naar buiten.
Zo gezegd zo gedaan. Voor de zekerheid voor het buiten zetten, maar een stukje met hem gestapt voor het geval hij zou gaan rennen. Hij heeft een poosje buiten gestaan en heeft niet gerend ofzo, ik hem weer op stal gezet, liep helemaal goed.
Paar uur daarna haalde ik hem weer even uit stal om er nog een stukje mee te gaan wandelen. Hij wilde niet van z'n plek komen, ontlastte zijn l.a been. Toch maar uit stal gehaald om ernaar te kunnen kijken, even iemand bij gehaald. Hij sleepte zijn achterbeen mee, en kon er bijna niet op staan. Zijn been was bij de pijp gevoelig niet warm of dikker. Ik weet gewoon niet wat het zou kunnen zijn..... We denken wel dat het komt door het trappen tegen de wand. Met voeren staat hij soms als een idioot tegen de wand te trappen!! Maar wat het is.....
Een beetje lang verhaal, maar ik baal echt zo enormmmm!!!!!!!!!!! Hoop zo dat het meevalt!!

Groetjes Sanne