dag van het paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

dag van het paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 20:46

hoihoi

helaas geen foto's Frusty , domweg geen tijd gehad! We waren al om 11 uur op Duindigt, om kwart voor 1 was onze New Forest show. Eerst eens even wat rondgekeken en naar het terrein wezen kijken. Daarna de rest van de groep nog even uitgelegt wat de bedoeling was Tong uitsteken Maar goed ook, anders wisten ze het niet meer Haha!

Rond kwart voor 12 ging iedereen opzadelen en inrijden. Om half 1 paniek, ze waren de teksten kwijt bij de omroep, terwijl ik die toch echt naar boven had gebracht Frusty Ik van de kar af ( ik deed met Magpie het onderdeel mennen), naar boven gerend, en ja hoor, de tekst lag gewoon achter de omroeper! Knipoog Dus weer naar beneden en we konden beginnen! Eerst moest er een viertal naar binnen, ging redelijk, want er stonden wat hindernissen in de weg Frusty Toen kwam, vind ik de leukste, een 6jarig meisje met een C pony, heel lief, en haar moeder had haar vast, dit was de Leading Rein. Daarna kwam Hiske (benneton op bokt) als bestgaande rijpony met Moraya, ging heel goed, normaal waren ze erg druk, maar nu heel rustig! Na het bestgaand kwam er een springer, en deze donderde eraf Frusty Maar ja, kan gebeuren, pony weer gevangen, welke ondertussen bij de trailers liep Tong uitsteken. De endurance- en crossruiters (waaronder kanjertje op bokt, als crosser!) gingen wel goed. Toen was de beurt aan Martha (confetti op bokt), die showde de kleine stoere hengst Blackwell Bo Diddly Kwijl aan de hand, aangezien zijn eigenaar tijdens het beslaan van een paard een trap kreeg, en dus niet aangespannen konden rijden, wel jammer, maar ja. En als allerlaatste mocht ik met mijn crossmonster! Haha! Ze was echt super! Ik crosste een beetje door de springhindernissen heen, maar dat wil ik de volgende keer anders doen Tong uitsteken

Show was afgelopen en we kregen allemaal een strik Haha!. Alles weer in de veewagen gezet, en naar de andere shows gaan kijken! Er was een heel mooi friezencaroussel, een show van de NHB Deurne, Springen met Schroder, de appaloosa hadden een achtal (4 mini's aangespannen, 4 onder het zadel) die een proef in elkaar tegenbeeld reden, echt leuk! En verder eigenlijk de shows niet gezien, want we moesten ons klaar maken voor het rassendefile! 20 rassen bij elkaar, van mini paardje tot trekpaard Party!! Magpie liet haar supergoed zien, echt een Kwijl draf!

Nou, ik heb het er super naar me zin gehad! Waren er nog bokkers geweest, heb er eigenlijk geen gezien Frusty

de volgende show hebben we waarschijnlijk op de sportdag van de NF, en de Dier&Show!


gr linda

ps, er zijn wel foto's gemaakt door iemand van het team, die komen nog wel!
Laatst bijgewerkt door liberty op 17-07-02 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 20:58

ik was er ook en heb de rassendefilee nog gefilmd dus als je keer wil zien hoor ik het wel.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 21:03

ow, dan sta ik er ook op! Haha! Haha! Heb je me gezien??

LINDA

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:12

Ik vind het echt jammer dat ik niet kon plotseling..!!
Zo te horen leek het me wel gezellig!
Nou..volgende keer beter Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 21:14

Clautje schreef:
Ik vind het echt jammer dat ik niet kon plotseling..!!
Zo te horen leek het me wel gezellig!
Nou..volgende keer beter Knipoog


volgend jaar maar he! Ik denk dat we weer gaan, ik vond het in ieder geval heel leuk!

gr linda

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 08:35

Ik was er ook dus ik zal je vast wel hebben zien lope Haha!
Hahaha ik was opzoek naar mensjes van bokt maarja we hadde ook niet echt een tijd afgesproke Lachen
Maarja het was gezellig en we hadde mooi weer dus we hadden niks te klagen!

Clautje wel jammer dat je er niet was maarja bijna Stomwijkse paardendagen Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:18

Jaaa inderdaad en dan ga ik je echt wel zien hoor Lachen

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:08

Ow dus koen heeft t goed gedaan. Lachen
Heel jammer dat ik niet kon komen, maar de volgende keer kom ik wel mee! Tenminste als het dan mag!!
Gr. Nathalie!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 21:51

obsession schreef:
Ow dus koen heeft t goed gedaan. Lachen


koen en kanjer sprongen echt goed!! Dat had ik eigenlijk nie verwcht! Tong uitsteken Tong uitsteken

gr linda

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:20

de show ging inderdaad best wel goed en het was leuk om mee te gaan als groom omdat ik op het laatste moment te horen kreeg dat ik niet hoefde te werken overdag alleen 's avonds
gr claudje

hanneke

Berichten: 59
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:24

ik was er ook. ik deed mee aan het rassendefile met de Dartmoorhengst "De Sprinter van de Hoge Heide"!!!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 00:11

hanneke schreef:
ik was er ook. ik deed mee aan het rassendefile met de Dartmoorhengst "De Sprinter van de Hoge Heide"!!!!!!


heyyy

jij ook een bokker joh!! Tong uitsteken Wist ik helemaal niet!! Leuk hoor!! Zie je binnenkort wel weer op een show!

gr linda

hanneke

Berichten: 59
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:29

nee liberty. misschien als toeschouwer, maar niet als deelnemer. dat was namelijk tijdens m'n stage en die zit er al weer op!!