Boktinzamelings actie voor fjord ilco
Citaat:WESTMAAS - Gehandicaptenpaard Ilco (14) dreigt zélf gehandicapt te raken en moet dat wellicht bekopen met een vroege dood.
Het zieke fjordenpaardje Ilco. Foto REIN GALEINSE/RHALDA JANSENHet paard van de stichting Huifbedrijden Hoekse Waard, die gehandicapten de mogelijkheid biedt om liggend op de rug van twee aangespannen pony’s te rijden, heeft de maandagziekte opgelopen.
Deze ziekte, die leidt tot spierstijfheid, kost zoveel aan verzorging en doktersbezoek, dat de stichting drastische maatregelen moet nemen. ,,Ik ben graag goed voor mijn dieren,’’ zegt vrijwillig koetsier Pauline van Roon. ,,Maar als ik Ilco niets kan bieden, kan hij beter naar de slager.’’ Andere vrijwilligers houden een actie om Ilco’s leven te sparen.
Om fjord ilco te redden en de dierenarts te kunnen betalen voor de stichting doen we een inzamelings actie zodat ilco op de been kan blijven

Het geld kan overgemaakt worden naar
Wendy van Oort
Rekening nummer: ***
Zet er wel bij dat het voor ilco is en graag ook je email adres + boktnaam zodat ik je kan mailen waneer het geld is aangekomen

Maandag zal ik de manege even opbellen

Alvast bedankt.
zie topic: viewtopic.php?f=11&t=661293&st=0&sk=t&sd=a
Meer info over de stichting
http://www.huifbedrijden.hoekschewaard.nl/
Krantenknipsel
Ikzelf doneer 20 euro voor ilco