Renzo (bijrijpony) opgehaald!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Renzo (bijrijpony) opgehaald!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 23:48

Vanavond was het zo ver, we gingen de nieuwe pony van Linda (linda250 op bokt) en mijn bijrijpony ophalen.
Trailer gehaadl, Linda opgehaald en op naar Deurne.
Daar aangekomen was het allemaal nogal moeilijk want die mensen spreken vanalles door elkaar en langs elkaar af. Na een half uur gawacht te hebben gingen we naar de weide waar alle paarden lopen.
Het vangen ging vrij goed. Ik was echt bang dat het niet zou lukken want die beesten kennen echt nog niets.. Gelukkig met wat brood bleef hij rustig staan. Op af en toe een pasje achteruit liep hij heel braaf mee.
Toen de trailer in.. Dat ging stukke moeilijker! Dit durfde hij dus echt niet.. Dmv de stang achter hem langs hebben we hem erin geduwt.
Daarna weer op naar huis. Eruit lopen was ook even eng, maar dat deed hij toch al snel. Lekker even op stal staan en even door iedereen bewonderd en geaait worden en toen mocht hij de wei op. Vanacht even bij Pinky en Mysty omdat Yorghos in het begin nog wel eens wil jagen en het al donker was ondertussen.
Hij is echt super lief. Heel rustig en geduldig loopt hij mee of staat hij te wachten. Vandeweek maar een keertje wassen want hij is wel echt vies..
Maar dat komt allemaal wel, eerst even wennen.
Morgen ga ik foto's maken, toen we vandaag thuis waren was het al donker, dus dat schoot niet op.. Nog 1 dagje geduld dus Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 17:10

Leuk, een nieuwe uitdaging dus!
Ik ben benieuwd naar de foto's.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, Ceffyl, desireeee_x, IASCrawler, lina1998, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers