Grassie?? bokken??

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

grassie

Grassie?? bokken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 16:44

Vandaag had ik wedstrijd, ( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=65763 ) en daarna mocht Grassie nog even lekker de wei in.
Toen ik heb eruit ging halen liep Debra (Jive van bokt) mee, en zij stelde voor dat ik er even op ging, gewoon van wei naar stal. ( ik weet het , heel kinderachtig maar wel leuk Tong uitsteken )
Goed, ik kreeg een voetje en zij hieldt hem vast. Grassie had echter nog helemaal geen zin om alweer naar stal te gaan, dus hij wilde niet meelopen. Ik dreef hem aan.. springt hij ineens naar voren en begint te bokken }> Verward Grass bokt dus nóóit, ik zit er wel vaker zonder zadel op en dat gaat altijd goed. Ik hing daar zonder zadel aan die manen mezelf vast te houden Schijnheilig . Ik bleef wel zitten ( jaja) en toen meneer uitgebokt was ging ik eraf.. niks meer aan de hand.

In de bak ben ik er nog eens opgegaan, en ook geen problemen meer?!

Misschien werd hij gestoken ofzo.. gekke gras Koe

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:57

ik denk dat het ook door het gras komt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie