twee keer op hol geslagen in 1 buitenrit

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mandyy

twee keer op hol geslagen in 1 buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 08:25

Gisteren ging ik bij een vriendin thuis in Barneveld met haar en een andere vriendin een bosrit maken. Samantha (waar de paarden van zijn) ging op Kim Boy, Liz (andere vriendin) ging op Zevanja en ik ging op Mareike. Kimboy en Zevanja zijn grote pony’s en Mareike is een grote shetlander. Dus als Zevanja en KimBoy aan het draven waren ging Mareike galopperen. Op het galoppad schrok Kimboy van een tak die naar beneden viel dus hij ging ervandoor en Zevanja en Mareike gingen mee. Het ging echt keihard. Ik zag allemaal modderplassen en probeerde Mareike te sturen maar dat lukte niet dus ging ze er dwars doorheen, ik was zeiknat en Mareike ook. Mareike vond het leuk om zevanja in te halen dus dat deed ze. Toen we net naast elkaar reden zagen we een boomstam die ongeveer 60 cm hoog was. Ik wist niet of Mareike kon springen. Maar Mareike heel blij springt er heel hoog overheen veel hoger dan dat ding was. Bij het hoge gras konden we de paarden weer inhouden. We gingen effe stappen om van de schrik te bekomen. Ineens begon Mareike te steigeren. Best hoog. Toen we op de terugweg aan het stappen waren zagen we jongens in het hoge gras zitten. Ik herkende mijn broertje en samantha’s broertjes. Ze schoten met een klappertjespistool en dat vinden de pony’s doodeng. DE eerste keer deden ze nog niks en vroeg ik ‘xzullen we er naast lopen tot we langs hen heen zijn?’ Maar dat wilde samantha niet. Nog een scot met het klappertjespistool en Dus ze sloegen voor de tweede keer op hol. Samantha begon te schreeuwen (lekker slim) en na een tijd het hele stenen pad af gerengaloppeerd te hebben stonden ze net voor de weg stil. We hadden alles tegen onze ouders gezegd van de jongens en ze moesten meteen naar bed en mijn eigen broertje moest in de auto gaan zitten!!!! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie