auw duim gekneusd auw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

auw duim gekneusd auw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 21:13

ja ik had mijn duim al gekneusd omdat ik gevallen was met mijn brommer (kon er echt niks aan doen)
Ik reed met een meisje achterop die was nog al zwaar en ze hing helemaal achterover dus al het gewicht hing naar achteren na dat ik moest stoppen voor een auto trok ik op en vlogen we achterover echt eng dat meisje kwam op haar voeten terecht en ik viel. ik was dus helemaal blauw en had mijn duim gekneusd.

nu 2 weken later was het bijna weg wil ik lieneke (een shet van ons) leren knielen en ze had haar hoofd heel mooi op de grond en toen pakte ze mijn duim inplaas van het snoepje *auw* ik lag daar op de grond en ze deed haar mond niet open, ik voelde dat ze steeds harder ging buiten en door de bewegingen die ik maakte om mijn duim terug te krijgen is ie weer gekneusd er zit nu ook een wond en die is helemaal rood en mijn vinger is helemaal dik echt *auw*.
ik denk dat ik binnenkort mischien een tetenis injectie ga halen (of hoe je dat ook schrijft)

ik weet dat het niet slim van mij is en ik zal de volgende keer andere snoepjes mee nemen Haha!

gr. thirza

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:42

Dat is pijnlijk.....
Dus hij had nog niet helemaal door dat dat jou duim was in plaats van het snoepje Knipoog .....
Als ik jou was zou ik maar snel een tentanus spuit gaan halen, als je die de laatste jaren nog niet hebt gehad.
Ik heb het een tijdje geleden ook gehad met onze fjord ....meteen de dokter gebeld en ik moest helaas wel een spuit halen..... was ik niet zo blij mee, vooral omdat je er drie in totaal krijgt....mijn laaste moet ik in oktober halen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:47

Hehe slimpie! Leedvermaak zo'n verhaal.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:18

Auwww, pijnlijk..!!
Maar moest wel lachen om dat verhaal van die brommer.. hihihi, ik zie het al voor me, dat je zo met dat ding achterover klapt.
Maaruh, sterkte met de duim....

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 18:48

sterkte met de pijn joh