Boktmeeting Surfplas

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33040
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Boktmeeting Surfplas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 18:28

Vanmorgen ging ik om kwart voor 10 op weg naar Levi, bij de wei aangekomen, heb ik Levi even gepoetst, want hij zat helemaal onder de modder Frusty
Toen Macliza na even zoeken bij de wei aankwam, zijn we naar het station gelopen, we hadden om 12 uur afsproken en waren er om 10 voor 12 mooi op tijd dus gelukkig Haha!
Omdat we ons wat verveelden gingen we kijken of Levi een trapje op wilde, gewoon voor de grap, was wel benieuwd of hij het zou doen Knipoog
Hij deed het niet, eerst wat laten snuffelen en kijken, toen nog is proberen te lokken, maar hij deed het niet en toen zei ik van laat maar hij doet het toch niet. Nou nog 1x geprobeert en jahoor hij liep zo achter mij aan het trapje op lol haha dat had ik echt niet verwacht, ik was stomverbaast Haha!

Om half 1 kwamen Irene op Evita, Maaike op Ricoh en Esmeralda op de fiets aan. Toen hebben we nog gewacht tot 1 uur op Buitenzorg, Berdientje + verzorgers, maar die hebben we helaas niet gezien Verdrietig We hadden ook geen telnr dus dat was jammer.

Op naar de surfplas dus!
Wonder boven wonder was het droog Party!! We hebben eerst gepicknickt en daarna geprobeert de paarden in het water te krijgen, zonder succes helaas haha *LOL* Alleen Evita was er nog 2 seconden in toen had madam geen zin meer Tong uitsteken

Ricoh vind ik een mooie pony, apart bont getekend met grijs erbij erg Kwijl Evita is ook een erg leuke Haflinger, lekker stevig, maar ze vond Levi niet aardig dus dat is een minpuntje Tong uitsteken Knipoog
En Levi is natuurlijk de mooiste Knipoog Lovers

Tegen 3 uur zijn we weer terug gegaan, want Irene, Maaike, en Esmeralda hadden nog 2,5 uur rijden voor de boeg en Macliza moest nog naar Kvika.

Ik heb Levi teruggebracht naar de wei, hij was superbraaf de hele dag, hij was niet overdreven op de andere paarden gefixceert en kon hem gewoon meenemen hij bleef goed bij mij Lovers
Toen ben ik nog meegeweest naar Kvika met Macliza. Natuurlijk heb ik nog even op Kvika gereden, nouja gereden, 't was meer vliegen Schijnheilig bijna had ik de grond van erg dichtbij gezien, maar ik ben gelukkig blijven zitten Clown

Ik ga nu énkele foto's neerzetten, die kunnen jullie op ITP straks zien Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:17

Leuk hoor!
Jammer dat ik niet meekon , maarrr volgende keer beter Haha!

Klinkt echt als een hele gezellige dag! Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:54

Laatst bijgewerkt door N00tje op 13-07-02 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:54

ja was wel gezellig he !! jammer van buitenzorg enzo ! zou graag willen weten wat er nu precies gebeurd is. ik ben bang dat ze verdwaald waren

tja....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, JPitty, Kitty_, Mark0919, Riviera87, Vagabondo, xChanelx en 36 bezoekers