Tamaartje in het nieuw!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Tamaartje in het nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 18:30

Ja ja, aangzien mijn nichtje nu vaak komt, en serieus is met paarden, vonden mijn vader en ik het wel tijd worden voor een zadel een hoofdstel.
Voorheen reed ze enkel met een halster met teugels eraan, en zonder zadel. Maar dan durfde ze nog niet te draven. *LOL*

Dus ik naar 2 verschillende ruiterzaken geweest, en ooh wat een prijs verschillen zeg!! Bloos
Bij de een kosstte een wintec zadeltje ruim 180 euro (exclusief beugels etc) en een hoofdstelletje 30 euro.
Bij de ander kosste het zadeltje 120 euro, inclusief alles en een nog veel mooier hoofdstelletje (wit ondelegd Kwijl ) 27 euro.

Nou ik zou me echt schamen als ik die ene ruitersportzaak was. Hoezo ik maak misbruik van de euro? Haha!

Afijn, ik heb dus een heel pittig zwart kunsstof zadeltje gekocht met alles erop en eraan, en een heel mooi zwart leren hoofdstelletje met wit onderlegd. En een dubbele neusriem!Nou sjieker kan toch gewoon niet? Party!!

Thuis even gepast, en het staat haar echt geweldig! Je zou er haast zelf op klimmen *grinnik*
Nee die eer is morgen aan mijn nichtje.
Knipoog

Leuk joh die kleine shetland spulletjes, zo piepklein allemaal! En erg licht.
Ik wil nog wel meer aanschaffen, zoals dekentjes en zo, echt voor de heb. *LOL*

Als het goed gaat allemaal, gaat mn nichtje met Tamaartje naar de rijvereniging bij de pony's. Daar rijden veel shetjes tussen, lijkt me echt zo Cool cool om mijn omaatje daar tussen te zien lopen met haar sjieke tuig! Haha!

Voor een 20 jarige is ze echt heel fanatiek en pittig! Ze is erg vooruit gegaan, ze is helemaal niet mager meer, lekker gevuld, maar wel netjes, superglad vachtje en zo, en komt lekker op conditie.

Nee echt een heel leuke pony die Tamaartje. Lovers


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:35

Gelukkig toch nog geslaagd. Ja die prijzen verschillen best nog wel per ruitersportzaak. Vergelijk maar een divosa met een plaatselijke ruiterzaak daar merk je goed een verschil.

Zelf ben ik dus bij die duurde zaak geslaagd voor 1 massage borstel en een poetsblokje en tot slot een gaten kniptang.

vond het wel leuk om je daar zo tegen te komen. En moest wel lachen dat je zei: ja ik zag die geel/zilvere jeep al staan *LOL*

Wodan en ik onderweg in de M2

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 18:38

Ja dat vergeet ik helemaal te vertellen!!
Ik kwam Cowgirl en Wodan dus tegen! Clown Erg leuk, was toch wel weer een tijdje terug! Knipoog
Ja ik vond ze echt erg duur, geef mij maar lekker Vroeg Op of Divosa!

Binnenkort, ik denk morgen, zal ik even foto's maken van Tamaartje en haar tuig. Lovers Incl. nichtje. Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:48

ja moet je zeker doen ben wel genieuwd hoe het geheel eruit ziet. Pling

Wodan en ik onderweg in de M2

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:28

Ja, het zag er heel leuk uit Anneke.
Tamaartje werd met dat hoofdstel helemaal een sjieke pony.
Je nichtje zal wel heel blij met jou zijn...
(ik wilde een lachend smile'tje hierachter, maar die doet het niet op deze laptop)

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 23:31

Ja wat is ze sjiek dan hé?
Echt zo'n miniatuur friesje met die mega voorpluk! *LOL*

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 09:37

Ik hoor al dat ik snel weer eens bij haar moeten komen kijken. Wat heeft ze een top leventje gekregen, ben blij dat het zo goed met haar gaat.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 11:22

foto['s!!!
echt leuk dat je nichtje erop rijd, welke vereniging gaat ze rijden?
klinkt wel lux hoor dat tuig Kwijl
mooi dat het zo goed met haar gaat Lovers

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 12:10

O wat leuk zeg! Dus dat leuke shetje gaat weer rijden!
Lijkt me leuk om haar eens op de pc te zien. Gaat het trouwens om Annet?


My Dominique: ik denk de schermeerruiters (.nl) Haha!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 15:21

Ja het gaat super met haar, en ze krijgt al behoorlijk wat praatjes! *LOL*
Vandaag is mn nichtje dus wezen rijden, en dat ging heel goed. Tamaartje was braaf, alhoewel ze haar een paar keer uitprobeerde. Maar dat is goed, dat houdt mn nichtje wakker. Knipoog
Ik had het fototoestel wel mee, maar er zat geen kaart in, dus ik kon geen foto's maken... Frusty

Ze zag er supersjiek uit hoor, een wit dekje, haar manen in allemaal knotjes, echt heel mooi.
Ik blijf mn nichtje voorlopig nog even goed lesgeven, en als het goed gaat mag ze wat mij betreft naar de vereniging. Als Tamaartje het allemaal goed oppakt hoor trouwens, als het te zwaar wordt oid dan blijft het bij simpele buitenritjes.
Maar Tamaartje vond het vandaag erg leuk! Ze stapte flink door en met de lichtste beenhulp ging ze al in draf. Lovers

Liesjeforever, nee het is Annet niet, dit nichtje heet Ennia, en idd de Schermeerruiters! Party!!

Max ze heeft het erg naar haar zin, ze ziet er heel goed uit, en is echt de baas hoor op stal. Knipoog Maar ze is wel een ontzettend knuffelbeertje. Mijn nichtje is echt helemaal in de wolken van haar. Lief he?
Tamaartje hinnikt helemaal naar haar als ze langskomt, echt zo'n attent diertje. Kusje

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:06

ik wil foto'ssss ziennnn ben erug nieuwesgierig naar tamaartje in haa nieuwe outfit


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, Kaatastrof, Ruai, Vagabondo, vilheide en 131 bezoekers