Mijn foto's mogelijk vrijdag in de Paardenkrant

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Belker

Mijn foto's mogelijk vrijdag in de Paardenkrant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 10:11

Ik ga meestal mee naar de New Forestkeuringen van mijn schoonzus en zwager en ik ben verzot op fotograferen. Dit jaar ook een aantal mooie foto's gemaakt in Drachten. Ik hoorde net van mijn schoonzus dat zij foto's heeft doorgestuurd naar de redacteur van de Forester. Deze was er blij omdat hij zelf niet bij de keuring was. Nu heeft hij 2 foto's dorogestuurd naar de redactie van de Paardenkrant. Vrijdag vlug i nde Paardenkrant kijken of ze geplaatst zijn. Nu nog de Forester afwachten of hier nog foto's zijn geplaatst. Leuk, mijn foto's in die bladen. De foto van de 3 jarige merries kleine maat is ook wel extreem mooi. Ik krijg hem niet op mijn homepage gedownload maar binnenkort plaats ik hem op ItP.
Van deze foto ben ik helemaal weg.
Afbeelding

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:18

Ik vind hem zo op Bokt erg onduidelijk, hij zal in het echt wel mooier zijn. Gaaf hoor, je foto's in een blad.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie