PAVO startlijst gekregen...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

PAVO startlijst gekregen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 21:39

Volgende week is de PAVO cup. Ik zit in elk geval niet met een dekhengst in de groep, ook zijn er genoeg deelemers voor mij, dus dat is ook prima.

Mar een kleinigheidje: Mijn paard is al ongeveer een maand kreupel... Dat betekent dat ik zeer hoogstwaarschijnlijk niet mee kan doen.
We denken dat hij zijn voorvoet gekneusd heeft, doordat hij er heel hard tegenaan is gekomen met zijn achtervoet. Het gaat al steeds beter, hij wodt weer vrolijk, en begint zelf al weer flink te lopen als hij los in de bak is. Maar 100% is hij nog niet. Vandaag hebben we hem weer even door de bak laten lopen, maar het is nog te zien. Huilen
Verdorie, waarom moet hij nu net kreupel zijn, ik had er zo'n zin in.

Ik begin nu wel beetje bang te worden dat ik volgende week op mijn werk zit, in plaats van tussen de paarden. Baaaaaleeeeennnnnn

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 23:47

Als we nou allemaal heeeeel hard gaan duimen dat hij volgende week weer rad is, zou dat nog helpen?

Balen joh, voor je, ik hoop echt dat hij nu even een spoedgenezing tegemoet gaat.

Kun je niet kijken in welke provincies de PAVO cup nog later gehouden wordt en dat je daar bijschrijft?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 09:15

Sjeees dat is balen zeg! Met wie had je je ingeschreven? Met Rising??? Ik ga ook voor je duimen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie