Owh hon, wat heeft wie met je gedaan??????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 19:35

Ben benieuwd dan wat een tandarts zegt bij een eventueel bezoekje? Die laat je nu wel komen waarschijnlijk?
Iig succes ermee!

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 19:36

Misschien hebben ze niks gemeens gedaan , maar in hun onwetendheid toch veel cerpest en haar vertrouwen heel erg beschaamd ?

Kunnen ze zelf niet eens in de gaten hebben....
Kijk van die anderhalf uur dat zit me niet lekker , dat had je vast ook niet verwacht ?

Ze kunnen het zo goed bedoelen , maar ondertussen je paardje grondig verpesten...

Spierpijn van dat rijden klinkt ook als een goede mogelijkheid , en last van haar mond ook.

Maar hoe lief die kids ook zijn , ze doet zo angstig zoals je beschrijft ,
haar vertrouwen is dan toch beschaamd door iemand ?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 19:42

Ik denk ook wel dat het aan die meiden ligt.Want een zere mond kan natuurlijk ook,maar daarvoor heeft een paardje toch geen schrik van de zweep?En een zweep is nu niet bepaald iets dat het lichaam aanraakt(als je hem gewoon vasthebt).Dus dan is het echt angst voor de zweep.
Anders alleen nog onder toezicht rijden...
Ik denk eerlijk gezegd dat een meisje van 9 meer alles uit onwetendheid doet,een meisje van 14 zou normaal toch al wel wat meer verantwoordelijkheidsgevoel moeten hebben,maarja, je hebt er soms die bv speciaal eens zagen en dan ff 'in de krul' lopen om te 'showen'.
Laten zien hoe goed ze wel niet rijden e.d.
Zelf ben ik 13 jaar,morgen ga ik buitenrijden en heb al zo'n 10 keer aan de eigenares van Sinja(verzorgpony) of dat mocht*die zal dat ook wel beu worden Knipoog *.
Ik denk wel dat het meeste hierboven al gezegd is.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 19:44

ik kijk morgen even (heb vandaag niks met haar gedaan) hoe ze op het bit reageert. Als dat nog hetzelfde is komt inderdaad de tandarts.
Die anderhalf uur is volgens hun een uur, en toen ik zei dat ik toch gezegd had dat dat niet mocht stonden ze van... euhm, ja, da's waar.
Dus ik: Waarom heb je het dan gedaan?
de andere bakken waren bezet.
Ik: tja, maar ik heb duidelijk gezegd dat er ondergeen beding met hon in de grote bak gereden mag worden..
Hun: Jah, je hebt gelijk, sorry...
Tja, wat moet ik daar nou weer mee?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:24

Zoals ik al zei,dat ene meisje is 14 jaar,dan moet je(vind ik) echt wel genoeg verantwoordelijksgevoel daarvoor hebben.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 00:41

Vind ik ook...ik had ze er ook allang uitgekickt. Ik vraag me af wanneer we wel eens goede verhalen horen over bijrijders...op die manier durf ik Bud dalijk (niet dat ik verwacht dat het gebeurt) aan niemand te vertrouwen Scheve mond