Pony bij verzorgster stallen gaat helaas niet door

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast998

Pony bij verzorgster stallen gaat helaas niet door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 10:03

Naar aanleiding van dit topic:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Even een update hoe het is verlopen. Ik heb met de ouders van Romy gepraat, en haar zij voelden er wel wat voor om de helft van de stallingskosten te betalen. Dus toen zijn we direct naar hun buren gegaan, maar die haflingers bleken nog allemaal hengst te zijn (3 hengsten, 2 van net 2 jaar, en 1 van 2 1/2), en dat zouden ze nog wel even blijven. Aangezien mijn pony een merrie is, durfden we dat niet aan. Resultaat, wat moet ik nu doen? Zomers is geen probleem, 's winters wel, want dan krijgt ze minder beweging (ze gaat dan de grasweide niet op), en is ze veel pittiger (ze is nu 5), en ik durf Romy niet alleen te laten rijden, omdat ze 12 is, en nog een klein meisje (fysiek). Dus ik denk dat Amanda thuis blijft, doordeweeks in haar uitloop staat, en dat ik in het weekend ga mesten en rijden, dat zal me ook lekker explosief worden. Ik baal zo, dat ze niet naar die mensen kan, want dat was zoveel beter geweest.
Enfin, het is niet de beste oplossing, maar wel de enige.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie