verzorgpony

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

horse4ever

verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 07:41

heey ik ben weers terug van weggeweest( pc was stuk, op vakantie enz.)
en eindelijk heb ik een verzorgpony!!!!!!!!! Lovers hij heet Moonlight en het is een New Forest ruin van 8jaar. Kwijl hij is zo verschrikkelijk lief alleen hij kan wellens opeens stil gaan staan als je aant rijden bent.voor de rest is hij 7april jarig en ben ik ze verzorgstertje! Lovers Kwijl Lovers Kwijl

Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 08:55

er zuinig op blijven, eerlijk tegenover het paard en de eigenaar en de dingen in overleg doen. Dan heb je er vast veel plezier van Haha! en lang plezier natuurlijk Haha!
Ik kom al 12 jaar bij dezelfde mensen, ben er als meisje van 10-11 gekomen en kom er nog (de pony's zijn meegegroeid, van 1.38 naar 1.55 m). Heb ook echt wel eens wat meegemaakt (paar uitgegleden op straat doordat het schrok van auto en knie stuk, paard geschrokken van fiets en op hol tegen auto daarna in de sloot en uiteindelijk dood (ik kon er zelf niets aan doen), paarden in de vakantie 3 weken verzorgd als de eigenaar zelf weg was, geboorte veulens, hengstenkeuze, les, ziekte, enz), maar ben er altijd eerlijk overgeweest, dan komt het vast goed. Ook bij jou. Succes.

Paardrijden kan iedereen leren, maar de rijkunst beheersen is een ander verhaal.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:48

gefeliciteerd en net wat germie zegt eerlijkheid duurt het langst!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie