vertrouwen... +UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

vertrouwen... +UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 17:21

Bij isatie staan dus nog 2 andere paarden: Petsjora en Joli . Petsjora kan je makkelijk uit de wei halen en is SUPER aanhankelijk (die zou het liefst in je zak kruipen) maar met rijden een supervaag beest..

Joli is dus een welsh A dacht ik?? nou dat is een SUPER ENORM eigenwijs beest Tong uitsteken ff 2 foto's van dr: Afbeelding
Afbeelding
(sorry voor de slechte kwaliteit)

en joli was in het begin echt super schuw. Durfde niks. Je kreeg dr dus met geen mogelijkheid uit de wei etc. heel erg bang, je kon dr niet poetsen hoeven uitkrabben niks. en nu de laatste tijd gaat het dus steeds beter. maar toch, Ik ben niet snel genoeg om de te pakken te krijgen (handenwerk) haar eigenaresse kan dat wel (gelukkig Lachen ) maar vandaag was ik dus wat aan het krabbelen met isatie (na het rijden toen we alweer in de wei stonden en ik nog een beetje stond te tutten met dr) en ze vond het echt helemaal fantastisch. daarna was ik dus eens gaan kijken hoe alles met joli ging. gewoon er normaal opaf gelopen enz. want het viel me al op toen ik ies de wei uithaalde dat ze niet terugdeinsde toen ik dichterbij haar kwam.. ik loop dus naar dr toe, beetje tutten met dr neusje enz en daarna geprobeerd of ik dr niet eens op dr schouder kon krabbelen (normaal richt ze dr kont naar je toe zodra je ook maar 1 vinger naar dr toe doet (naar dr nek) ) Maar ze liet het toe! het was echt heel raar, het leek of ze me gewoon echt vertrouwde (zal ook wel zo zijn) en ze liet me gewoon mijn gang gaan. dus ik helemaal krabbelen over haar nek en oren en ze vond het echt helemaal geweldig Lovers het was echt ontzettend raar om dit meegemaakt te hebben. op eens in een keer liet ze alles toe. ik aaide haar gewoon helemaal over haar rug hals etc. ze liet het allemaal toe! ook als je haar "vangt" en dr gaat poetsen dan mag je opeens alles met haar doen ..? echt HEEL vaag. maar in de wei mocht dat dus NIET . en vaak ook niet bij het poetsen hoor. maar dan zie je wel gelijk hoe goed zo'n beestje vooruit gaat. ik heb haar maar niet gepakt en meegenomen omdat ik dan bang was dat ze gelijk weer het vertrouwen kwijt was, dus dat ik het gewoon alleen deed om haar te kunnen vangen.

sorry moest het ff kwijt. best lang verhaal geworden.. echt een ontzettend speciale ervaring Lachen
Laatst bijgewerkt door Macario op 08-07-02 20:27, in het totaal 4 keer bewerkt

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:02

Dat moest echt een zalig gevoel zijn!Als zo'n paardje je echt vertrouwt...
Ze zijn toch zo lief he.Wel een heel schattig ponytje!
Hopen dat ze zo voort gaat!

__rosalie__
Berichten: 674
Geregistreerd: 04-07-02
Woonplaats: Weesp

vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:17

Wat super voor je dat hij je zo snel vertrouwd en ik vind het echt een heel leuk paardje.
veel sterkte ermee Lovers Haha! Knipoog Lachen Pling [/list][/list][/u][/i][/b]

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 20:28

ik heb haar vandaag mee uit de wei genomen en gepoetst, ze was hardstikke braaf het gaat echt super goed!!! in het begin een beetje draaierig etc. maar toch.. hoevenkrabben etc ging ook gewoon super goed Lachen Lovers echt een schatje is ze..