Buitenrit gemaakt met Maarten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Buitenrit gemaakt met Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 20:51

Vanmiddag kwam Maarten ineens langs bij onze stal, net nadat Claudia, Derrick en ik de trailer hadden weggebracht. Hij was in Amsterdam, en dus in de buurt en kwam ons spontaan verrassen met zijn bezoek. Lachen

Aangezien ik Jur en Razinda nog moest rijden en al een hele dag druk was geweest met de wedstrijd, leek het me een leuk idee om samen met Maarten een buitenritje te maken. Op zich wel spannend, want dit was de 2de keer dat ik weer op Razinda ging, nadat ze een maand niet heeft gelopen ivm de operatie. En Jur kan ook nog weleens lastig zijn, maar ik had er toch wel een goed gevoel over dus we gingen de gok nemen.

Ik kon het Maarten niet aandoen om Jur op te zadelen met het homosjabrakje (lichtblauw met een donkerblauw randje) dus mocht hij een stoer zwart sjabrak met zilveren randje. Schijnheilig Cool

We reden weg en Jur was behoorlijk fris, en Razinda ook. We gingen een weg in waar Jur altijd gaat staken maar het leek net alsof ze wist dat Razinda er bij was, en zich moest gedragen. Beide meiden waren druk aan het snuiven van frissigheid maar stapten lekker door. Razinda ging zelfs voorop lopen. Toen we na een tijdje op een weg kwamen met brede bermen, zijn we gaan draven. Razinda zag veulens in een wei staan en die nek ging omhoog en de kop erop. Dan heb je echt niets meer voor je als je Cres gewend ben, de laatste maand heb ik natuurlijk veel op Cres gereden.
Maar we gingen lekker voorwaarts in draf in de berm en Jur gedroeg zich echt geweldig (die wil nog wel eens druk worden). Het viel me wel op dat Maarten erg rechtop zat! }>

Op de terugweg ging Razin een beetje dreinen, ze wilde nog helemaal niet terug en we zwalkten ook van links naar rechts over de weg heen. *LOL*
Jur keek niet op of om en stapte keurig door. Even later kwamen we voorbij een huis met een heleboel honden, waaronder 2 herder puppies. Die probeerden stoer tegen ons te blaffen, en Razinda stopte ineens, draaide zich een kwartslag en ging de hondjes aan staan staren! Verward *LOL*

De meiden hadden zich echt super gedragen. Fijne laatste dag voor mijn vakantie. Wedstrijd goed gegaan, en dan nog een lekkere buitenrit als afsluiting! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:55

Hee super zeg van Razin na zo'n tijd!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 00:25

Haha leuk zeg! Fijn dat Razinda er weer bovenop is!
Dusse... Maarten zit echt rechtop! Je hebt toch wel foto's he? Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:14

Hehe nope... er zijn geen foto's gemaakt!! Haha! Jammerrrrrrrr

Ik vond het wel een heel leuke spontane actie gisteren om die buitenrit te gaan maken. Het was eigenlijk helemaal niet in mij opgekomen om te gaan rijden, ik was er dus ook helemaal niet op gekleed. Ik had mijn spijkerbroek en bergschoenen nog aan! *LOL* maar ach... het ging prima. Het opstijgen ging wat moeilijker met zo'n stijve spijkerbroek Haha!

Jur en Razinda liepen lekker door. Razin was bovendien erg braaf met de auto's die ons passeerden en ze deed geen stap verkeerd Cool

Pfff.... moet wel zeggen dat Jur een heel andere draf heeft dan Jelka. Voor mijn gevoel is ze heel ruim in haar draf, maar Maartje zag dat toch anders geloof ik *LOL* Jelka is altijd vrij kort en dan merk je toch een behoorlijk verschil met lichtrijden Lachen

Het was iig een heerlijke buitenrit in de Beemster en een perfecte afsluiting van een drukke dag in Amsterdam. Thanks Maartje, voor dit spontane voorstel! Lachen

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:08

Maarten schreef:
. Het opstijgen ging wat moeilijker met zo'n stijve




Huh??

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:08

Wat zal ik jou graag in een een rijbroek zien.... hahaha Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:23

Hmmm... Eyes... volgens mij gaat het bij jou altijd maar om 1 ding hè!? Haha! Ach... als jij dat zo graag wil zien, be my guest Knipoog

Claudia, mij zul je dus echt nooit, maar dan ook nooit in een rijbroek zien! Brrrrr....

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:35

Nou Maarten, hou jij je spijkerbroek maar aan.
Ik ken mannen die met wijde rijbroek en veterlaarzen rijden en daar heb ik toch bepaalde gedachtes bij Haha!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:56

Fitzroy schreef:
Ik ken mannen die met wijde rijbroek en veterlaarzen rijden en daar heb ik toch bepaalde gedachtes bij Haha!


Moeite met je verlangens???? }>

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:11

Ik kick niet op homo's als je dat bedoelt ... Schijnheilig

En ja, veterlaarzen zou ik wel willen hebben, maar die zijn een beetje te duur voor mijn portemonnaie Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:21

Gut, toevallig net zaterdag een paar veterlaarzen gekocht en ze zitten erg fijn.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 14:13

Fitzroy schreef:
Ik kick niet op homo's als je dat bedoelt ... Schijnheilig

)


*zucht*
etiketjes etiketjes
Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 14:49

Owwww... topic gaat weer de goede kant op... Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 14:51

neuh.... we gaan helemaal niet oftopic hoor, helemaal niet Schijnheilig Haha!

Ben trouwens wel heel blij dat Maartje het zwarte dekje op Jur heeft gelegd. Dat blauwe dekje is fout!!!!!!!!!!! *LOL*