even een kleine time-out

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

even een kleine time-out

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:25

Vanmorgen was ik lekker bijtijds op stal om mijn paarden in de wei te zetten. We hebben een rijtje weilanden achter de buitenbaan liggen, en een groot land achter de manege. Meestal staat de hengst dus achter de manege, uit zicht van de rest. Maar als er verder toch niets buiten staat zet ik hem en Nescio naast elkaar met een stukje ertussen.

Omdat ik morgen wegga voor een week heb ik het de laatste dagen lekker rustig aan gedaan. Vandaag heb ik mijn tijd benut met het op/in-ruimen van mijn kasten. De stalhouder heeft de schuine ruimte onder het beschot van de binnenbak gebruikt om kasten van te maken voor de pensionklanten. Mijn spulletjes moesten dus uit mijn eigen staande kast. Omdat ik 2 boxen huur heb ik ook 2 (enorme!!) kasten nu. Pling Ik heb nog nooit ergens gestaan waar ik zoveel kastruimte had! Mijn moeder is met de trailer gekomen om mijn oude kast op te halen, en ze had als verassing de hond meegenomen. Lovers

Jammergenoeg hadden de paarden toch wel erge last van de dazen tegen de middag, en heb ik ze weer binnengezet. Het hengstje was echt helemaal nat van het lopen. Ik heb weer even lekker naar hem zitten kijken Kwijl Dromen Hij is nu aan het groeien, er komt wat meer lengte in zijn lijf(da's mooi) maar het gaat nu even ten koste van de kracht in zijn beweging. Nescio begint weer aan te sterken, en dat zie je ook in zijn beweging los. Hij begint weer als vanouds te galopperen, misschien wordt het ooit wel weer wat. Lovers

Morgen draag ik mijn paardjes aan de staleigenaren over en begint mijn wøkje Zwøden. (Zep's mini-knäckebrød-experience Haha!) Ik hoop dat ik daar een boel inspiratie opdoe om als ik terug kom weer lekker fanatiek met mijn eigen beesten aan de gang te gaan. Maar dat moet lukken... ik laat mijn beesten in ieder geval met een gerust hart achter.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:36

Ik vind het zo spannend!

Ben ontzettend benieuwd hoe het weekje gaat verlopen en wie weet...
zometeen heb je NOG een blonde Sven Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:53

hahaha Sjuim ziet het al helemaal glimmen! Have fun Zep!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 07:48

heel veel plezier en succes in Zwøden. Twee Svens lijkt me niet handig, ik zou het op een Ivar houden.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 08:53

*LOL* Björk??
Is niet handig, volgens mij kun je beter een Marco, Jan of Martijn hebben. Is dichterbij Haha!
Maareh, je zult wel weg zijn al, dus we wachten maar je verslag af!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:29

He ga je naar zweden! Gaaf ik ga 22 juli (kan ik je tegenkomen??)
Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:26

Tenzij je komend weekend op de Falsterbo Horse Show rondloopt, denk ik dat je me niet tegenkomt Haha!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:27

d