Ze zeggen: 'het regent met aanbiedingen' dus het zal wel zo'n beetje het zelfde zijn als altijd maar ook een paar andere dingen; Thermoboots voor 15 euro edit/ Heb even de kleine lettertjes gelezen en ze hebben alleen nog grote maten
Ze hebben wel weer de rijbroeken id aanbieding. Die met nubuck zitvlak zijn de enige broeken waarin ik me niet doorrijdt, dus ik ga er wel weer een stel halen.
naugthytjhu
Ik ga waarschijnlijk ook.Alleen,dan zal je zien en heeft me ma geen zin meer!! Bij mij op de manege komen meestal een stapeltje met van die bladen binnen echt voor dat Hyporama tentenkamp enzo.Als het er ligt,neem ik even mee en zal wel scannen .
Hee goed dat ik het lees! Ik hou dit ff in de gaten, wil de folder ook wel zien. Ik ga er altijd wel even kijken, ook al heb ik niks nodig en kom altijd wel met wat thuis. HEEL SLECHT!
HH verkopen ze dacht ik wel hoor, happy valley ook. volgens mij hebben ze wel een beetje van alles eerlijk gezegd. ik weet nog niet of ik erheen ga, waarschijnlijk wel om een deken te kopen. vind het altijd zwaar teleurstellend. maargoed de prijzen zijn wel redelijk met tentenkamp.
ik ga er ook heen . het is altijd precies ong. 2 dagen voor mijn verjaardag . dus nu een kadootjes in slaan haha . ik moet ook nog een winterdeken en die zijn daar altijd lekker afgeprijst