Remy blijft me verbazen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Remy blijft me verbazen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 08:39

Zondag was ik helemaal alleen in de binnenbak aan het rijden. Gewoon lekker wat dressuuroefeningetjes en stelling oefenen. Er stond al een hindernis in de bak, dus zijn wij ook maar gaan springen. Lachen

Remy schijt 7 kleuren voor de dubbelsprong namelijk Verward . Die heeft hij altijd eng gevonden dus die zijn we gaan oefenen. De 1ste hindernis zo laag mogelijk en de 2de gewoon een laag kruisje. Na 1 weigering sprong hij ze foutloos Party!! !! Superpaard ! Ik moest 'm wel nog een beetje tussen m'n benen en teugel opsluiten, maar verder ging het allemaal vanzelf. Nog eventjes en hij wordt natuurtalent springpaard Lovers Tong uitsteken Haha! Haha! ! (ahum!)


Gisteren heb ik met hem voor het eerst samen gefietst. Oké, hij ernaast en ik erop natuurlijk.... Tong uitsteken

Ik had 'm even gelongeerd en wilde lekker met hem gaan uitstappen op de dijk langs de manege. Ik was al op de fiets naar stal gegaan en kwam op het idee toen ik met Remy langs m'n fiets liep. Wij terug naar stal en even een halstertouw gepakt en fietsen maar ! Haha! Party!!

In het begin vond hij het maar raar Verward en bleef hij schuin achter me lopen. Na een paar meter heb ik 'm naast me gezet en zijn we rustig aan verder gaan fietsen. Ook nog een klein stukje gedraafd en dat ging best goed !

Ben nu weer helemaal trots op m'n paardje Lovers ! Voor zo'n eerste keer ging het echt niet slecht !

Groetjes!
Maud