mijn buitenrit!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mandyy

mijn buitenrit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 10:36

Ik ging gisteren naar de manege. En toen ik te horen kreeg dat ik op Mister Bean moest (mijn lievelingspaard) en dat we in het bos gingen rijden was ik helemaal blij! Mister Bean is een paard dat in de bak niet vooruit wil en alleen maar bokt en in het bos gewoon braaf mee loopt.
Maar gisteren was alles anders. In het bos waren ze bezig met een of andere speciale militaire dag (de manege is officieel ook van de militairen en staat op militair terrein), ze gingen tenten opzetten en kanonnen dingen schieten. We moesten langs die tenten lopen om in het bos te komen maar Rudolf wilde er eerst niet langs, toen Roos aandreef rende die 4 paarden voorbij en reed helemaal vooraan. De paarden waren echt hyper gestrest.

Toen we bij het lange galop pad kwamen gingen we galopperen. Tanja reed voor Bean. Bean had echt zin in de galop en bokte vrolijk. Toen we een stukje verder waren ging tanja wijken naar de bosjes. Mister Bean haalde Tanja in en deed zijn hoofd tussen zijn knieen en bokte 1 keer, ik lag op zijn hals en ging net goed zitten toen hij nog een keer bokte. Bean was echt vrolijk en deed niet zoals anders, hij was heel snel en wilde steeds inhalen. Bij de draf en de stap kon ik hem nog wel inhouden maar bij de galop echt niet meer. Toen we bij de kuil waren gingen we inhouden en nog een stukje galloperen. Maar dit was de leukste buitenrit van mijn hele leven! Haha!

-x- Mandyy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie