Bezorgservice van UPS zelfs tijdens buitenrit!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Bezorgservice van UPS zelfs tijdens buitenrit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 23:54

Vanmorgen had mijn oudste les op haar pony en daarna wilde de jongste van vier een buitenrit maken. Al een week wacht ik vol spanning op mijn digitale fotocamera maar ik kan moeilijk continue thuis blijven.

Dochter stuurde haar pony trefzeker richting dorp want ze wilde bij haar vriendje langsrijden. Ze heeft altijd commentaar op passerende auto's. Op een gegeven moment werden we hard voorbijgescheurd door een zwarte VW en haar commentaar was niet van de lucht. Gelukkig reageert de pony totaal niet op verkeer en was er verder dus niets aan de hand. Even later kwam dezelfde auto weer terug. Ik dook voor de zekerheid de stoep op (we waren inmiddels in het dorp gearriveerd) maar de auto stopte en de bestuurder begon te gebaren naar ons.
Vervolgens stapte hij vrolijk de auto uit met een doos en een bon en vertelde dat hij bij onze boerderij was geweest en gehoord had dat ik met dochter en pony op stap was. Hij had ons zien rijden, de beschrijving klopte (hoe kan hij dan nou zien met zo'n vaart Verward ) en had bedacht dat hij mij dan wel weer in kon halen Haha!

Zo kreeg ik midden in het dorp de doos met mijn digitale camera in handen gestopt na het tekenen van de bon. Dochter maakte een opmerking over zijn snelheid en hij zei dat hij zich achteraf had gerealiseerd dat het wel erg hard ging, vooral toen hij zag dat zijn teller op 70 km. per uur stond, maar ja hij was van UPS en die waren snel nietwaar *LOL*

De rest van de buitenrit hebben we vervolgd terwijl ik een doos onder mijn arm gekneld had maar gelukkig kregen we bij het vriendje een plastic tas waardoor het iets gemakkelijker dragen werd.

Binnenkort kan ik dus eindelijk weer eens foto's op bokt neerzetten Haha!

manzano

Berichten: 23930
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 00:04

Haha, das nog een service. En zeker snel Haha! .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 00:20

hahaha, grappig zoiets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 00:31

Ha ha, echt een grappig verhaaltje!
Wel een goede service van UPS!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 08:13

Leuk! beetje eigenbelang van die vent natuulijk, anders zou hij terug moeten Haha! Ben benieuwd naar je fotos!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 12:36

Tja, het was natuurlijk wel een beetje eigenbelang deze service anders moest hij weer zo'n eind rijden Haha!
Maar ik was wel blij anders had ik nog langer op mijn camera moeten wachten.

Ik ben nog aan het uitzoeken hoe hij nu precies werkt, ik heb in elk geval het hoofd van mijn paard ermee gefotografeerd en in mijn profiel gezet. Het begin is er Haha!