Wat erg! Ik word ook baby-blauw fan.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 20:33

Lovely"]
[quote="Eyes schreef:
Helaas heb ik mij in Hoofddorp ook om laten praten door diverse dames om zo'n Sjabrak aan te schaffen voor Cres. Stom stom stom!!!
Ik vond het toen al niet mooi en vind het nog steeds niet mooi!
Vind het ook geen pan op een schimmel. Maar ja, eigen schuld dikke bult.


Djiezzz, ga je schamen! Al die stompzinnige troep op dat paard, babyblauw nog wel. Doe dan een stoer kleurtje voor een stoer paard en geen babyblauw, zou ik zeggen.
[/quote]

Hahahaha Haha! ik vind het wel leuk om te zien bij anderen, maar zowel ik als mijn paard kunnen geen babyblauw dragen Haha!
Ik ga voor wat meer donkere kleuren Lachen (op wit en een ecru dek na)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 21:18


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:32

hey
ik vind het ook heel mooi dat babybaluw! Ik heb ook het dekje van BR en bijpassende bandages. Bij mij is het wel exact dezelfde kleur. EN om het helemaal passend te maken met mijn dekje (met donkerblauw randje) heb ik ook bandagebandjes in donkerblauw Haha! (maar die had ik al en anders gaan mijn bandages los, omdat de klittenband niet uitkomt)
xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:27

orri"]
[quote="Lovely"][quote="Eyes schreef:
Helaas heb ik mij in Hoofddorp ook om laten praten door diverse dames om zo'n Sjabrak aan te schaffen voor Cres. Stom stom stom!!!
Ik vond het toen al niet mooi en vind het nog steeds niet mooi!
Vind het ook geen pan op een schimmel. Maar ja, eigen schuld dikke bult.


Djiezzz, ga je schamen! Al die stompzinnige troep op dat paard, babyblauw nog wel. Doe dan een stoer kleurtje voor een stoer paard en geen babyblauw, zou ik zeggen.
[/quote]

Hahahaha Haha! ik vind het wel leuk om te zien bij anderen, maar zowel ik als mijn paard kunnen geen babyblauw dragen Haha!
Ik ga voor wat meer donkere kleuren Lachen (op wit en een ecru dek na)
[/quote]

Orri, en niet te vergeten oudroze toch?
Maar zelfs zo'n gestept dek ([Eskadron enzo) met zo'n opgenaaid koordje in een 'leuke' kleur vind ik eigenlijk al spuuglelijk, de kleur maakt eigenlijk niet eens uit. Ik snap ook niet dat daar zoveel geld aan uitgegeven wordt, dat geldt kun je toch beter besteden denk ik dan.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:29

Lovely schreef:
dat geldt kun je toch beter besteden denk ik dan.


waar aan dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:42

Barb"]
[quote="Lovely schreef:
dat geldt kun je toch beter besteden denk ik dan.


waar aan dan?
[/quote]

Goede instructie en goed leerwerk enzo Haha! Haha! Haha! Knipoog

Het meeste wat er in de rekken hangt aan spul voor je paard vind ik spuuglelijk en overbodig, maar ieder zijn eigen, wie het mooi vindt, vooral doen!!!

(Ben wel erg trots op het vreselijk mooie cognackleurige halster dat ik voor mijn verjaardag kreeg, staat m erg mooi Schijnheilig Haha! )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:11

Lovely"]
[quote="orri"][quote="Lovely"]
[quote="Eyes schreef:
Helaas heb ik mij in Hoofddorp ook om laten praten door diverse dames om zo'n Sjabrak aan te schaffen voor Cres. Stom stom stom!!!
Ik vond het toen al niet mooi en vind het nog steeds niet mooi!
Vind het ook geen pan op een schimmel. Maar ja, eigen schuld dikke bult.


Djiezzz, ga je schamen! Al die stompzinnige troep op dat paard, babyblauw nog wel. Doe dan een stoer kleurtje voor een stoer paard en geen babyblauw, zou ik zeggen.
[/quote]

Hahahaha Haha! ik vind het wel leuk om te zien bij anderen, maar zowel ik als mijn paard kunnen geen babyblauw dragen Haha!
Ik ga voor wat meer donkere kleuren Lachen (op wit en een ecru dek na)
[/quote]

Orri, en niet te vergeten oudroze toch?
Maar zelfs zo'n gestept dek ([Eskadron enzo) met zo'n opgenaaid koordje in een 'leuke' kleur vind ik eigenlijk al spuuglelijk, de kleur maakt eigenlijk niet eens uit. Ik snap ook niet dat daar zoveel geld aan uitgegeven wordt, dat geldt kun je toch beter besteden denk ik dan.
[/quote]


Nee niet oudroze.... maar wijnrood.
Tja en je kunt niet in een eenieders portemonnee kijken dacht ik zo.
Ik vind die standaard dekjes juist absoluut geen pan,
dan geef ik liever iets meer uit aan wat ik graag mag zien en waarvan ik weet dat de kwaliteit goed is.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 12:45

Oooh ik ben ook helemaal gek op dat babyblauw!!
En het staat Pompidoutje zo pittig!
Ik heb die donkerblauwe van Br met zo'n babyblauw randje, en babyblauwe bandages erbij, en donkerblauwe trouwens ook nog.

Zag net op die BR site een leuke waterdichte fleecejas in het baby-blauw met donekrblauw.
Die wil ik!!!!! Party!!