keuring gehad in Kaatsheuvel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

keuring gehad in Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 19:39

hoiii

het begon al goed vanmorgen, we stonden klaar om te vetrekken, belde iemand (de eigenaar van een pony die ik voor moest brengen) die ook onderweg was, dat zijn trailerwiel eraf geschoten was Frusty . Hij reed op 3 banden naar ons toe, met een merrie en veulen erin. Pony's uit de trailer, snel een andere trailer geregeld, en we konden weer verder. Martha was alvast weggegaan om te zeggen dat we later waren. We waren dus veels te laat! Stamboekopname gemist, en we konden net de ring in voor het veulen van Vivienne, Lotte, jammergenoeg had ze een 2e premie. Later moest Vivienne (stamboekopname en keuring aan de hand tegelijk Tong uitsteken ) , 1e met een 1e premie!! Party!! Haha! . Voor de eigenaar zijn eerste keuring, super toch!!!! Haha!

Onze eigen pony Moraya behaalde een 2e premie, maar in de zadelrubriek was ze 1e, welliswaar van de 1, maar ze mag wel naar Ermelo!! Idola is een stermerrie, maar die mocht niet naar Ermelo. Maar ja, voor de rest toch wel een goed dagje gehad!! Haha!

Ook waren Amy en Nathalie er, maar die moeten zelf maar vertellen hoe het is gegaan.

Foto's volgen!!!

gr linda

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 22:48

Klinkt goed allemaal hoor.
Ik had helaas geen tijd meer om langs te komen. Maar gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
De foto's zien er ook leuk uit hoor!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 23:58

Ben benieuwd naar de verslagen van de anderen,
succes in ermelo.