dit was nou eens echt een leuke dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-01 16:08

voor wie het wil lezen,ik moet gewoon ff me eitje kwijt want ik had zo'n schik.vanochtend zou ik meegaan met aline met tweespan,maar toen ik haar aankwam wilde ze graag voor het eerst haar nieuwe,derde,pony proberen aan te spannen naast haar andere pony(floor).eentje(roos) liet ze dus thuis,maar ik vond het echt super dat ik mocht helpen zo de eerste keer!en de nieuwe pony(nadja)die was wel een beetje zenuwachtig,dus ik liep het eerste stuk naast nadja mee en aline op de wagen,na een tijdje ging dat heel goed en we hebben een heel ritje kunnen maken,nadja deed het echt zo braaf,en als nadja iets eng vond dan zorgde floor ervoor dat ze rustig bleef.echt super zo'n pony die je goed kan gebruiken als leerpony voor een nieuwe(snappie 'em?)maar ik heb dus echt genoten en aline ook dat het zo goed ging en dat nadja nu eindelijk eens voor het eerst is ingespannen.wauwie.en als klapper op de vuurpijl ging ik later met tinkerbell fietsen in het bos en ze was me toch braaf!ze luisterde heel goed en deed niet zo eigenwijs als laatst.echt dat ging ook heerlijk.ow wat kan zo'n dagje paarden toch heerlijk zijn!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 16:23

heerlijk. kan het me goed voorstellen.

Voor barley is ook zowat alles voor het eerst en dat is gewoon heel erg leuk. *vooral als het dan supergoed gaat*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 16:29

Leuk man!