een dagje fleur bij de hengst!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fleda

een dagje fleur bij de hengst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 16:27

Hallo,

Ik ben vandaag weer bij fleur geweest! Ze staat nu bij de hengst en ze wordt voor de tweede keer gedekt. Vorige keer was ze niet drachtig. Vandaag is ze weer gedekt. Dat was al weer de 3de keer deze hengstigheid. Ik hoop zo dat ze nu wel hengstig is. Vorige keer toen ze bij de hengst stond, stond haar halfzusje naast haar. Die had dezelfde moeder als haar en toen zijn ze erachter gekomen dat fleur niet dezelfde opa als haar buurvrouw had. Dus toen had die man naar het stamboek opgebelt en bleek het inderdaad verkeerd in haar paspoort te staan. Dus ik mijn paspoort opgestuurt en het zou verandert worden. Vandaag kreeg ik mijn papier weer terug. Ik had er een brief bijgedaan en daarin had ik gevraagt of ze wat meer info over haar vader hadden. Ik had nog nooit een foto van die hengst gezien. Dus er zat vandaag een foto bij en een blaadje met allemaal info over de hengst! En ze lijkt erop!!! Echt leuk! ik zal hem proberen inte scannen en dan zet ik hem wel bij. Op ITP ga ik zo foto`s zetten van vandaag en van de hengst de haar dekt en van de veulentjes daar!
Nou, dat wilde ik even kwijt!!!

Hier staan de foto`s!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=695738#695738

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie