Omar zit als een huis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Omar zit als een huis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:31

Gisteren ben ik ff wezen meeten met Petra (Sjimmy) en Omar. Vorige week was Petra in de buurt van Utrecht om haar laarzen op te halen en toen kwam ze ff bij mij buurten. Gisteren moest ik naar het westen om iets op te halen waarbij ik over de A12 langs Omar kwam, dus daar moest ik wel een bezoekje aan vastknopen!

In de stromende regen richting Moerkapelle gereden. Aangezien ik eerst nog naar Divoza was geweest, had ik dus een andere afslag en ik zag dus de bak liggen vanaf de dijk, alleen zat er water tussen Haha!. Dus toch maar omgereden (duh...) en toen zag ik Petra al lopen bij de stallen. Ze had Omar net binnengehaald, die stond lekker van z'n brokjes te genieten.

Wat een ontzettend lief paard! Eerlijk waar, ik heb lieve paarden meegemaakt in m'n leven, maar Omar verbreekt echt alle records! Wat een ontzettende knuffel... Natuurlijk meteen in m'n jaszakken op zoek naar lekkers, en toen hij dat niet vond, begon hij m'n jas maar af te lebberen. Na een uitgebreide nekzoenactie besloten we hem maar eens aan het werk te zetten. Longeersingeltje erom en op naar de bak. Daar eventjes goed laten werken en toen mocht ik nog ff op hem zitten. Zonder zadel, met alleen een sjabrak, maar wat zit dat paard als een huis, heerlijk gewoon! Cool

Ik hoop binnenkort nog een keertje terug te komen, en hoop dat Petra en ik dan allebei wat meer tijd hebben zodat ik hem ook onder het zadel kan zien (en voelen). Maar ik kan nu iig zeggen dat ik voor het eerst van m'n leven op een echte Voltaire heb gezeten (een van mijn favoriete KWPN-hengsten), en wat voor eentje! Cool

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:48

En je vergeet de Ameretto look-a-like (qua karakter) Shamar helemaal te noemen Haha!.

Je kwam nou niet echt met het lekkerste weer..... in de blubzooi...

Je komt snel maar terug om 't lebberpaard maar eens echt onder je kont te voelen. Hij zit idd echt heerlijk! Je kan er gewoonweg niet vanaf vallen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:27

Phoe zomaar zonder zadel op een vreemd paard Haha!
Ik ben ook wel benieuwd naar Omar, mag ik ook een keertje komen kijken? Aldira zit trouwens ook als een huis, haar rug is net een plankje, ze heeft geen schoft en is ontzettend breed. Knappe ruiter die daar vanaf valt *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:35

Kom maar hoor Marije! Met het OV is het alleen crisis en ik heb (nog) geen auto om je te komen halen van het station.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:34

Dan gaan we toch lekker saampies Marije? Ik heb toch niets beters te doen de komende tijden. Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 14:03

Hee Marije en Sandra, komen jullie dan ook niet langs mijn SuperBabes??? Ik wil haar zo graag aan jullie laten zien!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 14:05

Iloon, ik schaam me ook dood dat ik nog steeds niet bij jou langs ben geweest terwijl ik het had beloofd. Oké, wel met de Lunteren-rit, maar hoe oud is Voice nu inmiddels al? Nou dan...

En dan kan ik meteen de paps van Ameretto bekijken! Heb nu dan wel zijn opa in het echie gezien (en aangeraakt Haha!), maar z'n paps dus nog niet...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 14:08

Nee ka, je moet echt nog maar een keer langskomen. Ik heb volgende week ook nog helemaal vakantie en tja, september want ik heb nog geen baan. Voicebabe is nu bijna drie maanden oud!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 14:13

Iloon: ik PB je ff voordat dit een slowchat wordt! Lachen