les gegeven, eindelijk!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

les gegeven, eindelijk!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 21:02

Al 2 mnd is de instructrice van de woensdag ziek, ze ligt met longontsteking, wat maar niet over wil gaan. De lessen werden overgenomen door een meisje van 14, wat in het begin erg onwennig was, maar daarna echt super haar best deed.
Tja, ik vind lesgeven (tot een bepaald nivo) gewoon verschrikkelijk leuk om te doen. Had dat al een paar x aangegeven, maar wilde ook weer niet het gras voor de voeten van dat meisje weg maaien.
Vandaag was de oude instructice er weer (die was er voor die die ziek is, snappen jullie het nog) en zij nam de les over.
Ze gingen voor de wedstrijd de proefjes oefenen, dus de hele club in de Z bak, en dan stuk voor stuk in de normale bak.
De stalhoudster stond een beetje aanwijzingen te geven, maar niet echt van whow, wat vind ik het leuk (ook nog in de stromende regen Haha!)
Dus ik heel brutaal Haha! "Zal ik het even overnemen?"
en zowaar, het mocht!!!!!!!!!!
Ik had al vaker prive lesjes gegeven, toen ik alleen hon nog had. Of een groepje van 3 meiden op shetjes, maar dit was ineens een groep van 8. Toch wel moeilijk om ze allemaal in de gaten te houden.
Ik vond het zelf niet tegen vallen, ze luisterende allemaal, en deden erg hun best.
Normaal lopen ze allemaal achter elkaar aan. Als er dan een volte gereden moet worden, en de voorste vergeet dat, blijft alles netjes hoefslag volgen Haha!
Ik heb er dus even ingehamerd dat ze voor hun zelf rijden, en niet achter hun voorganger aan moeten sjokken.
Enkele pony's waren het hier niet mee eens, maar met enige uitleg van ook met je benen sturen en niet alleen met je handen enzo ging het al snel goed, en konden ze om en om afwenden.
Op 1 na, maarja, dat is bekend.
Dat is onze gruwelijk fjord!!!
Een ontzettend lief dier, maar zodra je erop zit, neemt ie je gruwelijk in de maling (fjord eigen misschien??? Haha!)
ben iig weer helemaal happy. Misschien dat ik, nu ze het gezien heeft, wel vaker een lesje over kan nemen. We zien het wel

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

sonjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:44

YES
eindelijk Haha!
hopelijk mag het nu vaker stef
kun je lekker kinders afbeulen Vingers aflikken Vingers aflikken

dromen is leuk, doen is leuker

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie