HET GING GOEHOED!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 20:16

heb vandaag zow lekker gereden op Joshua!
De baas zou gaan buitenrijden, maar ze was een beetje laat dus ze vroeg of ik hem wou rijden. Tuurlijk wil ik dat, ik zit het liefst de hele dag op een paard. Vooral op Joshua! Al is het wel een Extreme duivel ! Maar ja, opgezadeld en toen erop geklommen. FF lekker losgereden. Ik ging een slangenvolte rijden en dat vind ie soms best moeilijk, maar het ging prima (al zeg ik het zelf). Klein minpuntje was dat ie de hele tijd bij E of B op het moment dat ik op de hoefslag doordraaide, tegen de muur bokte. (een echt bokt paardje dus!) Het ging best lekker, dus ik ging de trukkendoos (die bij mij absoluut niet uitgebreid is) uit de kast halen. Heb gewijkt, al ging het in het begin voor geen bal. Later ging het voor mijn gevoel heel goed, maar hij moest meer voorwaarts, hij ging te snel richting hoefslag. Ymke had me ff een beetje tips gegeven, dus het ging al snel wat beter. Daarna vroeg ik wat schouderbinnenwaarts nou precies was en wat de hulpen daarvoor zijn. Dus Ymke weer uitleggen en promt hij doet het! Dus ik op de hoefslag schouderbinnenwaarts en toen vond ie opeens dat het genoeg was en begon weer eens tegen de muur te bokken (het doet dat redelijk vaak, vind ie leuk ofzow). Toen heb ik het op de volte geprobeerd en dat ging ook wel goed. Ik ben dus helemaal Happy Pling . Morgen gaat Christa (de gene waarvan de baas priveles krijgt) op Joshua rijden. De baas is namelijk zwanger en daarom neem ik gedeeltelijk haar dagen over. Ze zet dus de Dressuur op een laag pitje en daarom rijd Christa hem morgen. Ik ga natuurlijk kijken, want daar kan ik super van leren. Weet ik precies wat ik wel en niet moet doen. Alleen moet ik wel vroeg op, want die "les" begint om 10 uur. Zielige ik Verdrietig . Heb wel zin in morgen! Ook lekker op panstacan als het goed is.

xxx joyce & hoefjes Joshua Extreme duivel