Update bijrijder Regina

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Update bijrijder Regina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 22:07

Ik had belooft jullie op de hoogte te houden, dus bij deze Haha!

Het gaat eigenlijk heel goed! Ze is nog steeds wat onzeker, en bang dat ze dingen niet goed doet. Dat het haar schuld is als Regina niet op de juiste manier reageert (wat vaak niet zo is). Maar ze begint al wat strenger te worden, ze heeft er vandaag op eigen initiatief een zweep bijgepakt Knipoog
Ik kan het me ook wel voorstellen, dat ze wat onzeker is. Ze heeft immers 5 jaar niet gereden, en Regina is nou niet bepaald het makkelijkste paard.

Ze rijdt haar nu 2x in de week, en wil nu ook gaan zonder dat ik erbij ben (durfde ze in het begin nog niet aan).
Op mijn verzoek heeft ze 1,5 week geleden een keer les genomen van mijn instructrice (Kyra op bokt), en heeft op eigen initiatief weer een les afgepsproken. Woensdag heeft ze weer les, ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik ben ook heel blij dat Janine haar les wil blijven geven

Het is trouwens wel grappig om te zien, dat Regina constant mij in de gaten wil houden. Vandaag was ze even aan het longeren, ik stond aan de rand van de bak en Regina probeerde constant rechtdoor mijn richting op te lopen Lovers . Maar laat zich toch prima door Brenda (bijrijdster) overhalen om toch maar te luisteren Lachen.

Ik heb er wel vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen. Het vertrouwen moet nog een beetje groeien, maar dat komt wel.
Brenda is iig helemaal weg van Regina, en vindt haar ook nog heel lekker rijden. Kan niet beter toch?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:10

Hey, wat een leuk verslag. Ik vind t wel leuk om te lezen, dat de ene bijrijdster nu kijkt hoe t met de andere bijrijdster gaat Haha! Knipoog Ik bedoel, het is niet jouw paard, maar je gedrag lijkt wel een beetje op dat. Mooi dat het zo goed lijkt te gaan. En dat t met Brenda en Regina helemaal goed komt. Maar ga jij Regina nu nog bijrijden als je thuis zit of?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 22:20

Is idd niet mijn paard, maar zo voelt het af en toe wel een beetje.
De eigenaar doet er namelijk praktisch niets mee, en vindt (zolang ik het maar meldt) alles goed wat ik met haar doe. Af en toe vraagt hij mij zelfs om advies/toestemming wat hij moet doen!
Mocht ik geen bijrijder regelen, dan komt ze alleen nog maar op het land. Dus ik wil haar toch met een goed gevoel achterlaten....

Voorlopig blijf ik haar nog wel rijden, als ik thuis ben. Maar dat zal ongetwijfeld langzaam maar zeker af nemen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:00

Wat fijn dat je een bijrijdster gevonden hebt Richtje, dat had ik even gemist. Top het het zo goed gaat!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:04

goed hoor hopenlijk gaat het goed Knipoog

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:05

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen de bijrijdster en regina..
Super joh!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, DDDara, Esperanza, ikkedus, Jet_33, Mark0919, Mila17, MissMarije, MissSicarius, Nalonyda, sterregoud, tienus63 en 32 bezoekers