Ik ben Blij!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 19:58

fijn Kim!!!! ben echt superblij voor je, snap je dubbele gevoel ook wel goed... jammer dat Blaartje de Kussieskoe weg gaat, maar ze krijgt t daar vast heel goed, hun eerste koe sinds de MKZ... en ze was al zo bijzonder, nu krijgt ze een nog specialere plek.
Hey maar je weet dus wel dat er dan binnenkort een keer kraamvisite komt he???? Pling
de 22e toch??? dan is t dubbel feest!! onze Nina wordt dan 4! Party!!

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:04

Kim, ik ben echt blij voor je.Misschien kunnen jullie allemaal alles weer rustig oppakken. Ik woon bij Hilversum dus wij kunnen niet echt begrijpen wat jullie daar hebben meegemaakt. En toch nog steeds meemaken. Ik hoorde van mijn vriendin, zij ging kijken naar een boerderij in Kootwijkerbroek, dat er overal zwarte linten hangen en ze vond dat verschrikkelijk. Ik wens jullie en al jullie buren heeeeeel veeeeel sterkte en geluk voor toekomst.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:12

O, wat fijn voor jullie (en alle anderen in de toezichtsgebieden, natuurlijk)!

Wat zullen de eigenaren van de pensionpaarden blij zijn dat ze weer naar hun paardjes mogen!

Groetjes Mieke

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 13:24

Jeuh!! Mijn usericon doet het!! Spanks Gerdien en Kim voor het helpen, want ik ben echt zoooooon nerd! Lief is ie, he!! Met haar toen nog zo lieve kleine schattige veulie, alles goed daarmee?? Kuzz aan allen in Wiessel en zeg ff wanneer jullie er weer heen mogen!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 09:08

Hardstikke fijn. Gefeliciteerd joh!!!1