Ponykamp op onze manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Ponykamp op onze manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 09:36

Gisteravond had ik weer les op de manege en er liepen nu wel heel veel ponymeisjes rond. Bleek dat er ponykamp was. Na de les (ik rij best laat) om 22.30 uur, gingen ze met die meiden een stoelendans doen. Dus alle pony's van stal. Er heerste een drukte van jewelste. Er zijn een stuk of 20 pony's en vor dat in de bak loopt Haha! .Eindelijk reden ze dan. Sommige met zadel en de rest lekker zonder. In de kantine hebben we slap gelegen van het lachen. Sommige meiden gleden heen en weer op die ponyrug dat we echt elk moment dachten van daar gaat ze. Ik vond het echt gaaf om te zien. Hebben ze bij jullie op de manege ook al ponykamp?


AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:42

ja, maar dat zijn meestal iets oudere kinderen.
We hebben ook ponyvakantieweek, dat zij de wat kleinere kinderen want dan slapn ze gewoon thuis(kinderen uit het dorp dus)
Met de spelletjes enzo help ik wel es, de stoelendans is inderdaad soms heel grappig, maar ik lach ze nooit uit hoor vin ik zielig. Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:49

Iig start het vanaf 7 juli, maar misschien dat er nu ook al ruiterkampen zijn Verward
Iig elke week eentje voor de komende tijd en dan in de kerfstvakantie weer.
Ik wil zelf eind van het jaar op ponykamp Knipoog Naja voor de grote 'kinderen' dan Knipoog Instructieweek of weekend, daar leer je gewoon vrij veel van aangezien de begeleiding veel individueler en intensiever wordt.

Ik ben zelf 1 keer op ponykamp geweest, met manege de hoef, gingen we ook stoelendans doen en allemaal spelletjes te paard, was wel leuk Lachen
En niet onbelangerijk om te vermelden; ik heb toen mijn eerste oranje lintje binnengehaald en een gouden medaille tijdens een onderlinge ponykamp wedstrijd Knipoog


Weet je wat overigens ook erg grappig is Verward
Aantal weken geleden werd de les voor ons gevoltigeerd, dat was ook een heen en weer geglij Tong uitsteken
Ik had al nachtmerries dat wij dat ook gingen doen, maar gelukkig had onze instructrice ons gespaard Knipoog

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:47

Wij hebben pas ponykamp in de hefstvakantie, lekker met de hele club een weekje kloten! De pony's mogen niet mee, die blijven lekker thuis staan en gaan de laatste dag mee naar de duinen. Iedereen moe maar nog nooit ongelukken gebeurd!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:09

oooow ik ben gek op ponykamp. sinds 2 jaar help ik ook mee als leiding en ik blijf t leuk vinden (maar wel vermoeiend). vind vooral onze spelletjes ochtend leuk. dan gaan we met een klein groepje een half uur zonder zadel rijden en spelletjes doen (en de rest helpt of gaat met de huifkar weg) 2jaar terug hadden we een heel schattig jongetje op pinkeltje gezet (onwijs stoere shet, echt een leuk ding) en we hadden een rijtje auto banden liggen. de rets van de ponies kon er makkelijk overheen draven alleen pinkeltje moest dus een grote sprong nemen. dus een stuurde de ponie de ander hield het jongetje vast en pink neemt een sprong jongetje lag er zowat naast en toen we vroegen wie t nog een keer widle was hijd e enige Haha! . ook hadden we een keer een meidje op pinkeltje. meisje had blijkbaar niet zo goed evenwicht dus die hobbelde van links naar rechts op hem en ze kreeg steeds ergens een duw van ons zodat ze weer erchtop zat (en de andere kant op kon hobbelen) heb echt dubbel gelegen. kan echt genieten met die ponykampen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:46

Gelukkig zijn bij ons op stal geen ponykampen, ik sta dan ook niet op een manege ofzo. Haha! Ik ga zelf wel op ponykamp! Jeuh!! Hihi heb er echt vet zin in!!
Zon instructieweek lijkt me ook super, maar zolang ik me nog jong genoeg voel voor een ponykamp... Knipoog
Ik ga volgende week maandag gezellig op ponykamp bij Stal Sintels en in augustus met de ponyclub! Onze ponyclub organiseert ook elke zomervakantie een ponykamp, en nu gaan we ergens op de veluwe in een manege-camping! Heb ik ook héél veel zin in!!)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 18:53

de eerste begint bij ons aanstaande maandag! Heb er nu al zin in! We hebben van alles te doen, maar dat ga ik niet allemaal zeggen, aangezien er ook 2 bokkers komen!! Knipoog

gr linda

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:41

[quote="Marjolein"]oooow ik ben gek op ponykamp.[quote]

Ik hoop dat ik dit jaar ook heel veel mag/kan helpen!!!!!

Lijkt me zo onwijs leuk en gezellig!!!

Ik vind kinderen en paarden leuk, 2 vliegen in 1 klap! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirrr en 103 bezoekers