Pfff....springen + valpartij!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amanda
Hoofd Nieuwsredactie

Pfff....springen + valpartij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 19:58

Gister hebebn we dus in de les gesprongen. Ik vind het dus echt niet leuk. Ja, tot 30 cm ofzo.
Ik zat gelukkig op een privépaard, wat ook nog eens aardig kon springen. Wel met z'n oren in z'n nek maar goed.

De eerste paar hindernisjes gingen goed. Ik dacht nog: zo is het nog best leuk.
Toen werd de balk op 40 cm. gelegd. En ik er dapper overheen.......dacht ik.

Floris (paard) sprong te vroeg en maakte daardoor 1 of andere noodsprong van een meter. Daar had ik dus even niet op gerekend. Daar ging ik.....

Gelukkig ben ik best goed gevallen. Heb een beetje last van m'n arm, maar dat gaat wel over.
De volgende keer stop ik dus echt bij de 30 cm. Haha!

≈≈≈ ...paarden zijn de spiegel van onze ziel... ≈≈≈
★ Jim ★ L4+15

Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
Bijrijdster gezocht: http://www.bokt.nl/markt/ad/422314/bijr ... -haflinger

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:34

hey
gisteren heb ik ook weer eens gesprongen, dat was ook wel al een jaar ofzo geleden. Voor de eerste keer in mijn leven was ik eens niet bang; maar dat kan natuurlijk ook wel geweest zijn omdat de hindernissen maar 40cm waren Haha!
Die noodsprongen zijn idd wel leuk om even op de grond zand te gaan happen Haha!

Maar dan moest je eens op mijn paardje rijden vorig jaar: 20m voor de sprong stoppen, beginnen bokken tot je op de grond ligt, en dan alles zelf gaan springen Boos!( Knipoog
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie