paard verkopen en stoppen??

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miseryfox

paard verkopen en stoppen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 22:46

Ik zit zo egr t twijfelen...
Aangezien ik Keriem binnenkort weer in de verkoop zet omdat het echt niet gaat.. heb het nu al een lange tijd aangekeken maar het werkt onder het zadel gewoon niet. Hij wordt nu een tijdje getraind door 2 vriendinnen..
Maar in principe heb ik altijd gezegd dat er een nieuwe voor in de plaats komt.
Nu zit het zo ik sta nu op de manege in stallen die gesubsidieerd worden door school. Nu haalt de school die subsidie weg en moeten we in Lelystad gaan staan. Ruim 8 km van Dronten op een afgelegen weg en de prijs is 90 euro omhoog gegaan.
Aangezien ik dat niet de optie vind, omdat de prijs is veelste hoog in verhouding met wat je ervoor terug krijgt. Dan kan ik dus beter op de manege blijven staan voor hetzelfde geld. (veel betere faciliteiten en veel meer gezelligheid)
Maar aangezien ik maar een arme student ben is de manege gewoon hardstikke duur en ik moet het zelf betalen.

Ik heb aan de ene kant geen zin om elke maand mega krom te moeten liggen voor mn eigen onderhoud en dat van mn paard.
Maar hoe kan ik nou niet rijden of bezig zijn met paarden.
Als ik daaraan denk dan is het opeens wel weer waard.
Ik heb geen zin meer in manegelessen, niet op onze manege in ieder geval.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
de ene dag denk ik dat de andere weer iets anders...

*zucht*
als er nog gewoon 1 oplossing was!!
(iemand ideen??)

..... leeg .....

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 23:04

bij rijden een stuk of 3 keer in de week???is dat misschien een optie?
dan moet je natuurlijk wel net dat bijrijpaard vinden natuurlijk...

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:15

Ik heb pas een eigen paard gekocht toen ik begon met werken. Na een paar jaar heb ik mijn paard verkocht omdat het (ook) niet klikte. Ik ben toen met een avondstudie begonnen en dat betekent weinig tijd. Ik heb toen 2x pe week op een paard van een kennis gereden. Wel de lusten maar in veel mindere mate (!) de lasten. Toen ik na 3 jaar mijn avondstudie erop had zitten heb ik lekker weer een paard voor mezelf gekocht. Dusseh, net wat Pluutje zegt: Probeer een bijrijdpaard te vinden!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie