met seia (en ids, ÉN IES) buitengereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

met seia (en ids, ÉN IES) buitengereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 16:34

ff kort verslagje (nee, het hoort NIET bij vvdd Tong uitsteken )

Ids kon isatie niet bijhouden (zelfs niet in de stap Tong uitsteken:P) en hij durfde niet (de stoere ruin) naast ies te lopen. isatie wil altijd de baas zijn, vandaar. we waren een rondje door de polder gegaan langs een steenfabriek. de eigenaren waren er ook bij om te kijken hoe onze vzknollekes erop reageerden Lachen was wel gezellig.. baasjes beetje bijgepraat (thee kransje) etc. stukje gedaarf stukje gestapt. was wel gezellig Lachen

toen waren we weer terug op de dijk en we moesten nog een stuk terug.. dus seia zei zo van ja ik ga onderlangs de dijk galoperen (ids gaat dan best wel hard) ik zo tegen baasje of ik dat ook mocht.. ze had me wel gewaarschuwd dat ies daar per sé wil sprinten (en niet zo langzaam ook..) dus ik zo is goed joh. en zij zo naar mij roepen dat ik naar voren moest gaan zitten.. dus ies echt zo KEEEEEEEI HARD weggestoven. en rennen dat ze deed joh.. (en ikke natuurlijk ids inhalen Tong uitsteken Knipoog Haha! *LOL* ) en toen we langs ids kwamen moest ze nog ff extra hard gaan. en daarna de dijk op gerend (was niet meer stuurbaar) en toen noodstop bij een hek.. nou jonge dat beest was OPGEFOKT!!

dat was dus ZEKER wel voor herhaling vatbaar en volgende keer gaan seia en ik samen galoperen onderlangs de dijk (IK WIN TOCH WEL) duzz dan komt er wel weer een kort verslagje Haha! Lachen (hè seia?!)