Wat vinden jullie?

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jamy

Wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 10:58

ik heb dus een pony Jamy, ze is ongeveer 1,44 en best wel breed. Ik pas er nu iig nog wel goed op. Maar ik ben bang dat ik snel te groot word. Maar nu heb ik meer het gevoel dat ik van de zomer wedstrijden ga starten omdat ik bang ben dat ik anders dus snel te groot word (en je hoort vaak verhalen van jury's die er wat van zeggen enzo en ik vind dat ook geen gezicht als iemand te groot is voor zijn pony) en ik heb dus niet het gevoel dat ik ga starten omdat ik er klaar voor ben (ik wel maar Jamy nog niet) en dat vind ik eigenlijk dan ook stom.
Maar ik wil zo graag starten! Ik heb er al zolang op gewacht, eerst had ik een huurpony, zou ik mee starten, maar brak me arm en durfde niet meer op die pony, toen kreeg ik me eigen pony maar dat ging helemaal niet goed, ze had rugproblemen enzo dus daar kon ik ook niet mee starten. Nu heb ik Jamy alweer een jaar, en nu wil ik het gewoon zo graag( ok dat weten jullie nu wel maar jah) dus ik weet niet wat ik moet doen........
en ik ben bang dat als ik dus niet start deze zomer ik er volgende zomer te groot voor ben en ik een andere pony moet kopen ofzo en dan duurt het weer wat langer, dus dan denk ik er weer over om Jamy maar te verkopen......

lekker vaag verhaal dit maar hopelijk snapt ene van jullie het een beetje.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 12:14

wil je winst rijden? Rij gewoon eens een wedstrijdje om te kijken waar jullie staan. Ik welk opzicht is Jamy er nog niet klaar voor?

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:39

je pony verkopen is denk ik geen oplossing, want je wil wedstrijden rijden en aan een nieuwe pony moet je ook weer wennen en de pony aan jou.
Je kan inderdaad es een onderlinge wedstrijd rijden, dan heb je nog geen startkaart nodig enzo. en dan kan je eens kijken hoe hij reageert.

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 15:07

gewoon gaan starten als je dat graag wilt. ALs je volgende zomer te groot bent merk je dat dan wel. Je kunt er net zo makkelijk weer mee ophouden namelijk Lachen Niet zo'n punt van maken, zo heftig is het nou ook weer niet. En je hebt ook nog een indoorseizoen!

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 18:01

ja ik wil ook gewoon gaan starten, mij maakt het niet uit als ik 140 of nog lagere punten haal ofzo. Ik doe het meer voor de lol, en het rijden en poetsen en vlechten enzo en de spannig die er toche en beetje is dat vind ik leuk! Maar dan hoor je mensen van ja je moet pas starten als je thuis denkt nu rij ik een WP maar ik ga niet starten om Wp's te halen ofzo gewoon voor de lol. Maar ik ga nu heel erg oefenen met het galoperen aan de longeerlijn, dan hoef ik zelf niet te veel er op te letten dat ze op de volte blijft, maar kan ik me richten op het tempo, en dat ze stelling krijgt en nagefelijk wordt. en dan maar afwachten hoe dat gaat.
Mijn vader zei ook start gewoon en kijken hoe het gaat, en dan zien we wel weer verder.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie