rodeo

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Natascha

rodeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 08:06

Lois heeft zich gisteren zwaar misdragen in de bak. Boos! . Hij dacht"mijn baasje wil westernrijden, nou, dan geef ik d'r toch een rodeo". Het was van dat heerlijk frisse waaiweer waar hij normaal niet warm of koud van wordt, maar gisteren was een flinke windvlaag HET excuus om eens flink door de bak t egaan scheuren en in de hoek eens een flinke rotbok te geven waardoor ik er voorlangs afvloog en gelukkig op beide benen terecht kwam. Toen ik er eenmaal af was ging meneer eens flink lopen showen met z'n staart omhoog in gestrekte draf (mooi gezicht Kwijl ) voordat ik er weer op mocht van hem. Voor straf ben ik nog een hele tijd doorgegaan en hij liep zowaar super Haha! . Hij dacht dat we klaar waren toen we naar stal liepen maar ik heb hem nog fijn eventjes opgejaagd in de losgooibak want een uur geleden wilde hij graag racen, kon ie het krijgen ook Extreme duivel . Gelukkig heb ik er niets aan overgehouden maar ik zet in het vervolg wel m'n cap op in de bak (doet ie anders nooit Schijnheilig )

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 08:16

niet zeer gedaan?
wel een beetje voorzichtig doen hoor Lachen
Ik heb sinds 2 weken ook elke keer een cap op.
heb nu zo'n ding die ik gelukkig niet voel Lachen

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 16:26

inderdaad, wel je cap op hoor Haha!
ik heb nu ook zo'n licht ding en dat voel je ceht niet p je hoofd.
Gekke Lois

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-02 16:31

ja, dat maffe beest had het goed te pakken. Ik krijg nu steeds meer spierpijn Boos! . Ik zal hem morgen weer eens goed aan het werk zetten }> . En idd ik zet m'n cap op Knipoog

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie