ik ben net terug uit Londen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

ik ben net terug uit Londen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 18:57

Ik ben dus met school een lang weekend (vrijdag t/m maandag) in Londen geweest. Vorig jaar en het jaar daarvoor was ik al met school gewoon in Engeland geweest ( we zaten toen bij gastgezinnen) maar nu gingen we dus met de hele klas in een jeugdherberg in Londen!

Het was echt heel gaaf. We hebben een rondrit gemaakt door de stad, Big Ben gezien, Westminster Abbey, paleis waar prince Charles woont. (Helaas was ie niet thuis, anders was ik op de thee gegaan Haha! ) We hebben echt zoveel leuke dingen gedaan, dat ik het niet eens allemaal kan opschrijven. Het was in 1 woord echt : SUPERTOF!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:35

Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt. Kun je weer een jaartje op teren. Zijn jullie met het vliegtuig of met de boot gegaan?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 17:24

We zijn met de boot geweest, Hoek van Holland-Harwich. De gemiddelde hoogte van de golven was 2m, dus een paar mensen gingen flink over hun nek Tong uitsteken . Ik voelde me niet echt prettig, maar gelukkig was dat alles.

Ik kan hier zeker weer een jaartje op teren! Ik vind het zo mooi in Engeland! Ik wil er zeker nog eens heen.