wat een dag???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jappe
Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Zevenaar

wat een dag???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 09:31

Gisterenmorgen samen met Hetty naar Cerise (paardje van Dorine) geweest. Dorine zit op het moment 2,5 week te genieten in Zuid-Frankrijk.
Ik pas dus nu samen met Menda(collega op stal) op Cerise. We hadden haar eerst gelongeerd over balkjes en daarna heb ik haar ongeveer 20 minuutjes gereden. Mevrouw vindt het niet zo leuk en probeerde mij dus uit. Alles ging verder goed, behalve je mag haar met de linkerhand niet vragen in de stap. Ze zegt tot zo ver en niet verder. Maar dit komt alleen doordat ze nog niet in balans loopt. Vandaag longeer ik haar alleen met touwtjes. Maar goed, gisteren toen we weer terug bij Hetty waren kregen we het goede nieuws dat de boerderij gekocht was en dat we dus in de toekomst daar gaan staan. Er zijn vier stallen bij deze boerderij, flink veel wei en we zijn voornemens een paddock en een buitenbak aan te leggen.
Dus nu kunnen we van start om van alles voor de stallen en buitenbak te gaan verzamelen. Als jullie nog iets voor ons weten. Mail ons dan even/
Jappe

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:49

He Jappe, dat is goed nieuws! Ik heb begrepen van Dorine dat het huis niet ver van Pie vandaan staat, heb ik dat goed?
Wanner kunnen jullie van stal verhuizen? Lijkt me gezellig om met een paar man (vrouw!) zo alles te kunnen delen.

jappe
Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 22:16

Als alles meezit binnen een half jaartje.
Vanalles moet er nog geregeld worden. We komen er met allemaal vriendinnen te staan die elkaar door en door kennen.
Ook de paarden kennen elkaar al, doordat ze al een tijdje bij elkaar al in de wei staan. De laatste van ons viertal moet nog even wennen, die komt dus van een andere plaats.
De stallen waarin ze komen te staan zijn echt groot. Toch maar mijn maatje volgend jaar laten dekken!
De manege waar we alle vier rijden is maar 4 minuten onder het zadel van ons vandaan. Ik heb erg veel zin in en nu maar hopen dat we alles zo snel mogelijk voor elkaar krijgen. Hetty moet nog haar huis zie kwijt te raken.
Iemand geinteresseer, het huis ligt in didam met een supergrote tuin erom
heen. Het is erg ruim en erg mooi. Ze vraagt geen onmogelijk bedrag voor. Ze gaat alleen verhuizen omdat ze ruimte gebrek heeft voor haar dierenhospital en ze wil graag Gassina bij huis hebben.
We zien wel.
Groetjes jappe