buitenrit met kim en raisa

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

buitenrit met kim en raisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 16:40

gisteravond was ik in een zeer gekke bui en vroeg aan de boer waar ik met m'n jonge fjordje sta of ik op z'n shetlander naar buiten mocht. dit was goed. deze shetlander is ong. 1.04 M . zelf heb ik toen ik 12 jaar was op haar moeder altijd gereden dus vond het wel leuk om te kijken of ze erg op elkaar leken. ik op kim de shet en de eigenaar van raisa op haar paard(leuk gezicht de kleine en de grote). maar goed wij naar buiten en we moeten altijd langs een drukke weg. omdat de eigenaar van raisa eigenlijk te klein voor hem is neemt hij haar altijd in de maling en doet hij de gekste dingen die hij bij mij niet flinkt(ik rij hem 2 keer per week bij) . Dit keer waren het de kuil balen die hij eng vond. ik zat op kim en moest raisa mee aan de hand nemen om hem er langs te krijgen(balen lagen ong. 10 meter van ons af).daarna bleef raisa van alles zoeken wat eng is en de eigenaar was zeer gespannen en ik moest,maar voor rijden met kim wat eigenlijk niet te doen is shet voor en paard er achter. kortom ik heb wel leuk gereden op kim,maar ga niet meer met die eigenaar van raisa naar buiten. jeetje zeg wat een angst haas.en trouwens ook niet meer op kim,want ja met m'n nu 1.70 M en 60 kilo ben ik toch erg groot. Lips are sealed