Tandarts is geweest heel ander paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Tandarts is geweest heel ander paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 10:12

Ze voelt nu veel beter aan ze had een paar haken op de tanden nu ze weg zijn is ze enorm veranderd ze was behoorlijk voorwaart en ze voelde lekker in haar mond. Haar rug leek ook veel losser maar dat kan niet toch?
Verder zijn haar manen getrokken en haar oren geschoren en dat alles voor de keuring van volgende week. Ze heeft dus een echte metamorfose gehad Knipoog

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:12

Ik denk dat ik de tandarts ook eens zal laten komen *LOL* . Gewoon voor een onhoudsbeurt, misschien heb ik daarna een top-dressuurpaard Knipoog . Blijven hopen Knipoog .

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:24

Bij Mathilda was de tandarts ook geweest en met het rijden kon ik merken hoe vrolijk ze was, zelfs vanuit stilstand bokte ze van vreugde, dribbelen enzo, mijn lieve brave paardje is verandert in een mega vrolijke lekkere doos Lovers

Leuk om mee te maken, hoe een paard zo van dag op dag verandert Lachen

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:29

Het kan zeker wel dat je paard losser en soepeler in de rug voelt nadat de tandarts is geweest. Als het gebit niet gelijk is bij een paard, dan kan een paard zich 'vast' zetten in de kaak en net niet helemaal recht zijn. Zoiets heel 'kleins' kan zich heel gemakkelijk (en heel logisch) gaan uiten in de scheefheid van de rug/hals/aanleuning.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 16:50

Echt grappig dat zoiets zoveel invloed heeft ze is dus duidelijk erg blij met haar "nieuwe" gebit.