Misty was een beetje overenthousiast! Auw!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Destinietje

Misty was een beetje overenthousiast! Auw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 11:02

So! Dat was me gister het buitenritje wel!

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een pony, misty!
Heb nu al een paar buitenritjes op hem gemaakt, en dat ging kei goed.
Alleen, hij had gister een beeeetje veel energie! Haha!
We gingen op een open veldje galoperen, en ik merkte al dat ie wat hard ging... we gingen recht op de bosjes af, en ik moest kiezen: lings (liever niet, hij zat in de rechtergalop, maar HIJ wilde wel naar lings Knipoog ) of rechts.
Ik koos voor rechts maar hij maakte de bocht wat klein en we gingen onderuit Misselijk
Het eerste waar ik aan dacht was: vast houden die handel anders is ie weg...
Dat deed ik dus..
We mankeerde niets, behalve dat ik een enorme bloedneus had Lips are sealed
Dat zag er best eng uit want heel mijn gezicht, misty, en mijn kleren en handen zaten onder Tong uitsteken
Ons mam schrok zich wilt, want die dacht dat ik zwaar gewond was ofzo Verward Schijnheilig

Ik willde me toen ff in het meer (waar ik bij aan het rijden was) ff schoonmaken, maar daar zat een groep jongeren dus dat deed ik maar niet Pling Pling haha!
Dus toen me maar even opgefrist met heromultivrucht, haha, dat hadden we nog bij! Bloos

OP de terugweg was ie nog wel wat heet, en heb hem in de bak nog even gereden, en toen maar op stal gezet.
Nou dat was me het dagje wel Knipoog

Had vanmorgen wel wat hoofdpijn, enkel gekneusd en pijn aan rug en nek, maaja, gaat wel weer over Frusty

Groetjes iris

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie