Hinke naar de keuring

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nimber

Hinke naar de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 21:21

Oooh net als Jantina zit ik nu al te glunderen van spanning Haha!
Ik vind het zo leuk he.
Met Lodewijk is het ook heel erg leuk en spannend maar met hinke is het toch extra spannend.
Voor Lodewijk maakt het geen bal uit wat voor'n premie ze halen voor pinke wel want daar wil ik ooit mee gaan fokken.
Ik ben gewoon ook heel benieuwd hoe ze mijn kleine meidje vinden.

Vandaag zo'n keuringshoofdstelletje voor haar besteld kennen jullie die? zonder bitje.
een neusriem met aan de achterkant een ketting met een leren aanlijntouw ofzo iets:) heel sjiek helemaal zwart Lovers
Lodewijk doet ook mee hoor bij de ruinen en natuurlijk bij de zadelrubriek.
we gaan voor ster dus spannend!
Ik voel me vooral zo trots omdat ik met maar liefst 2 paarden ga *glunder* Cool Pling

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:27

Hihihi, dan weet ik hoe jij eruit ziet!!!
Met een grijns op het gezicht en doldwaze blik in de ogen Haha!

Ik vind het verschrikkelijk spannend allemaal, maar voor mij maakt het niet uit wat voor premie Udin krijgt.
Ze is natuurlijk de mooiste voor mij, maar ik weet niet hoe haar gangen daadwerkelijk zijn.... Haar stap en galop zijn mooi, maar de galop wordt niet gevraagd en de stap zal nogal opgewonden zijn.
Van haar draf heb ik werkelijk geen idee, want ik kan haar nooit goed bekijken als ze draaft. Voordat ik met mijn ogen geknipperd heb, zit ze al in een rengalop Haha!

Sja.. en stel ze krijgt nu een derde premie... Wie krijgt ze op drie wel een 1a premie. (of andersom Verward )

Het spannendste vind ik alles eromheen. Hoe zal ze zich gedragen? Hoe zal ze eruit zien met die vlechtjes?
En wat voor halstertje zal ikkiezen? Een fijn zwart leren halstertje of een witte?

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:01

Jullie gaan dus beiden met de jaarlingen naar de keuring. Heel veel succes en goed oefenen hoor Haha! Ben heel benieuwd naar jullie resultaten Knipoog Wij gaan op 20 juli met Macilda en Biretta in Tolbert naar de keuring dus dat wordt ook weer spannend.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

GwenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:56

Spannend! Ben erg benieuwd hoe het je beide kanjers vergaat, dus laat ons niet te lang in spanning zitten, hoor. Wel een beetje decadent, zomaar met twee van die kanjers... Tong uitsteken

Hoe is het trouwens met dat andere paard bij jullie? Die ook op die wei bij 't Loo stond?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 10:21

Ik krijg ook al weer de kriebels... Afgelopen zaterdag begon het seizoen al heel mooi.
6 juli ga ik ook weer met 2 naar de keuring. Een veulen en een 8 jarige merrie die nog voor de stamboekopname moet. Dat vind ik het spannendst, ik hoop dat ze doorverwezen wordt. Dan kan ze in Kootwijk ook op voor de ster...

[KS-MK] [webcam] Dream Team Mini's 2017 (seizoen 14) - nu ONLINE voor het 2017 seizoen.
Drachtige merries: Daisy 280 dagen, Party Girl 274 dagen, Misty 266 dagen, Amy 248 dagen, Cookie 200 dagen, Snazzy 166 dagen & Lizzy 161 dagen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 11:35

met madelief gaat het goed ze is nog wel kreupel dat komt omdat het stuk wat ingescheurd en uit haar hoef was geslagen weg gesneden moest om doorscheuren te verkomen.
dat zat wat in het leven.
In het begin liep ze vreselijk kreupel en stond ze het liefste stil maar nu rent ze alweer door het land alleen op harde ondergrond is ze dan kreupel.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:57

wij zijn afgelopen dinsdag geweest ik gewoon een dag vrij van school genomen Knipoog
niet eens genomen gewoon niet gegaan Haha!
was echt leuk en ik weet hoe jullie je voelen *LOL* echt leuk is het veel sucses!!
en verslagje schrijven he!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:20

Oh wat spannend!! Ik ken het gevoel dat je hebt wel een beetje ja. Ik ben ook zo benieuwd wat ze vinden van mijn babe, de meid waar ik zo trots op ben. ik ga ook met twee paarden naar de keuring, maar van mij is er eentje voor de sier Tong uitsteken .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie