wat doen jullie tegen lastige kinderen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:38

Heb er in deze omgeving weinig last van. Hier komen veel paarden en ik heb het idee dat de meeste mensen en kinderen het wel gewend zijn. Af en toe een keer een poedersuiker van een kind, maar dat heb ik liever dan gevaarlijke fratsen.

Een kind laat ik sowieso nooit mijn paard aaien, aangezien ze daar gewoon niet van gediend is en ik dus geen ongelukken wil. Het is in principe gewoon een kwestie van rekening houden met elkaar, helaas hebben alleen veel mensen nog niet begrepen hoe ze rekening moeten houden met paarden.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:50

En als je nou zegt: Hij schopt vaak hoor en dan laat je je peerd achteruit lopen ( Extreme duivel ).... *LOL*

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:06

paardje ff omdraaien en dan in volle galop erop af, als ze pal achter je zitten dan draai je gewoon ineens je paardje om en loop je een stuk terug, geheid datdie kindjes dan blijven staan en dan erop af,
PAK ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA, SUCCES

HETWERKT ECHT HOOR, HEB IK OOK WEL EENS GEDAAN

dell_1
Berichten: 1962
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:14

DIE poedersuiker OOK! toen onze hond puppy was een schattige lab puppy gooide ze zelfs vuurwerk. Ik reed ook een keer buiten en die rotjong schoten steentjes tegen het paard. Dat beest flipte en hun maar lachen. ik heb pas een werkstuk over de doodstraf moeten maken. zulke kinderen verdienen de doodstraf (ok nu overdrijf ik wel maar ik vind het gewoon zo irri)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 22:38

Ik ken dat wel een beetje, ik heb ook weleens een rotje naar me toegegooit gekregen (terwijl ik op Jamy zat). Jamy schrok natuurlijk en sprong opzij, de weg op (ze rijden daar vrij hard af en toe en het is er best druk, dus erg gevaarlijk!) Ik stond midden op de weg en de auto die er net aankwam, kon net opzij en het scheelde echt een halve meter of ik lag er dus onder! Ik was zoooo kwaad Boos! en ik kon die jongen en dat heeft die dus geweten ook. Voorderest proberen van die rotjochies de paarden wel te laten schirkken maar dat lukt ze eigenlijk niet zo vaak (gelukkig Lachen )

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 22:53

OUD TOPIC

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 22:55

idd, 26-06-02 12:24 gestart...
Bijna een jaar oud Knipoog

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 23:35

Hhhhmmm, ik vraag me wel af hoe het er nu mee gaat. ik zoek nog altijd "trainingsmateriaal". Oh ja, voor het echt grove werk kan ik de Range Rover inzetten, die is ondertudssen ook on the road Extreme duivel Extreme duivel

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 09:44

Soms komen er kinderen achter ons aan gefietst. Ik leg dan uit dat de paardjes bang zijn als ze dat doen. Dan snappen ze het meestal wel. En gewoon netjes bedankt zeggen als ze rustig doen helpt ook wel.
Laten aaien op straat doe ik ook niet, als ze graag paardjes aaien moeten ze maar even langs komen op de manege.
Maar ik heb hier dus geen problemen mee. Ook geen vuurwerk probleem. Gewoon de week voor en na oudjaar niet naar buiten. Dat is gewoon gevaarlijk, de kinderen weten niet wat ze doen. Je kan dan beter eventjes wachten met buitenrijden.