Monique Stuntpiloot....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Apollo

Monique Stuntpiloot....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 20:33

Nou, vandaag kwamen ik Frances en Linda (mijn 2lingzus, horsegirl87) terug van paardrijden. we waren gezellig aan het kletsen toen ik en Linda ineens met het stuur in elkaar bleven steken. ik kei hard slingeren over dat fietsenpad heen...en toen...zag ik alleen nog maar een stuk fietsenpad en een stuk berm...en daarna zat ik weer rechtop....wat bleek: Ik was dus gevallen en min of meer voorover/ernaast van die fiets gedoken...zo over het fietsenpad en gedeeltelijk gras van de berm...ik meteen ff naar mijn rijbroek kijken die was gelukkig nog heel. en mijn linkerhand...niets mis mee...mijn rechterhand 3 schaafwondje en op mij elleboog een stuk grotere...viel me nog ff mee....maar toen pakte ik mij fiets...zat er een big slag in het voorste wiel!!!! oopss....zal pap wel pissig zijn dacht ik, die voorband was pas nieuw! Bloos en nu werkte mijn beide remmen niet meer daarvoor alleen de rechter. Toen ik thusi kwam ik en frances en lin nog ff op de straat naar de fiets gekeken...wat bleek toen: het stuur was helemaal rondgedraaid en mijn remkabels ook...wij terug draaien..wiel helemaal terugrondgedraaid dus...en toen remde mijn linker-rem weer! jippieee....en toen ik 8terom kwam mij pap half boos... Boos! wat haat ik dat ie moet maar blij zijn dat ik niets heb..maar het enige wat hij zei was: k hoop dat je er van geleert hebt...en dat kan toch iedereen gebeuren!!! Verward achja....strakkes dan maakt het weer niets meer uit..hij is altijf ff boos....
en ja ik weet het ik ben BLOND!

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:00

Ach joh, dat kan iedereen gebeuren, daar hoef je niet blond voor te zijn Knipoog
Gelukkig heb je er niets aan over gehouden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie